  • 1. Data: 2018-05-23 13:42:50
    Temat: Takie coś mi się pobudowało niedaleko
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    https://photos.app.goo.gl/7F5gHFv8D8udt5js1

    Kurde te 4 balkony to może i rozumiem, ktoś ma potrzebę mania balkonów.
    Ale jak jebnęli ten płot betonowy i teraz widać jak mała
    i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    L.

  • 2. Data: 2018-05-23 15:50:53
    Temat: Re: Takie coś mi się pobudowało niedaleko
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 13:42, Lisciasty pisze:
> [...]
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    Znaczy bez płotu to ich działka miała by inne wymiary?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-05-23 16:04:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 May 2018 15:50:53 +0200, Adam

    > Znaczy bez płotu to ich działka miała by inne wymiary?

    Ale rozumiesz że jak się stoi na kwadracie 1m2 na powietrzu patrząc na
    krzaki i inne elementy przyrody to zupełnie coś innego niż stać na
    kwadracie 1m2 ze ścianami? Czy nie? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-05-23 16:06:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 May 2018 04:42:50 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kurde te 4 balkony to może i rozumiem, ktoś ma potrzebę mania balkonów.

    To jest dosyć popularny projekt, co chwilę widzę na FB jak go ludzie
    budują. Balkony jak balkony, ale wygląda na to, że kompletnie nie są
    ocieplone. Ciekawe czym grzać będą, pewnie zupełnie czysto, znaczy
    "eko"groszkiem... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-05-23 16:16:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 23 maja 2018 15:50:54 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Znaczy bez płotu to ich działka miała by inne wymiary?

    Wiesz ja też nie mam jakiejś byczej działki, toteż mój płot
    jest druciakiem o wysokości 1,5m. Ogląd świata przez takie coś
    znacząco się różni od patrzenia przez 2,2m wysokości litego betonu ;)

    L.

  • 6. Data: 2018-05-23 16:17:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 13:42:52 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    stawiam w ciemno ze to miastowy z wielkiej płyty realizuje marzenia. Zamiast
    pobudować dom.
    Grodzenie działek z pięknymi widokami betonowym płotem jest mi znane, w okolicy ze
    dwa takie mam. Choroba nie wybiera, na szczescie ta jest w sumiet dosc niegroźny
    objaw.

    b.

  • 7. Data: 2018-05-23 16:29:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.05.2018 13:42, Lisciasty pisze:

> [...]
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    Jak jebnęli płot od Twojej strony (a na to wygląda, patrząc na ten bajzel
    po lewej stronie na pierwszym zdjęciu), to masz płot za darmo i nie marudź.
    I nie to ładne, co ładne, ale to, co się komu podoba.

  • 8. Data: 2018-05-23 16:42:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-23 o 16:17, Budyń pisze:
    > Grodzenie działek z pięknymi widokami betonowym płotem jest mi znane, w okolicy ze
    dwa takie mam. Choroba nie wybiera, na szczescie ta jest w sumiet dosc niegroźny
    objaw.

    Niegroźny, dopóki ciebie z 3 stron sąsiedzi nie uszczęśliwią tym czymś :P

    --
    Pete

  • 9. Data: 2018-05-23 16:58:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 16:16:21 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wiesz ja też nie mam jakiejś byczej działki, toteż mój płot
    > jest druciakiem o wysokości 1,5m. Ogląd świata przez takie coś
    > znacząco się różni od patrzenia przez 2,2m wysokości litego betonu ;)

    Ale to nie ma 2,2 wysokości chyba

  • 10. Data: 2018-05-23 17:08:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 16:42:32 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    ze dwa takie mam. Choroba nie wybiera, na szczescie ta jest w sumiet dosc niegroźny
    objaw.

    > Niegroźny, dopóki ciebie z 3 stron sąsiedzi nie uszczęśliwią tym czymś :P

    az mnie tknęło i zajrzałem do mpzp - jeden z tych płotów jest wprost sprzeczny z
    zapisami. Ciekawe kiedy ktos sie w tym połapie :)

    b.