  • 21. Data: 2018-05-24 17:49:23
    Temat: Re: Takie coś mi się pobudowało niedaleko
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 13:42:52 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > https://photos.app.goo.gl/7F5gHFv8D8udt5js1
    >
    > Kurde te 4 balkony to może i rozumiem, ktoś ma potrzebę mania balkonów.
    > Ale jak jebnęli ten płot betonowy i teraz widać jak mała
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    O rzesz kur.... Jak można sobie tak krajobraz oszpecić :D
    Za te betonowe płoty powinni karać więzieniem.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2018-05-24 18:09:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > O rzesz kur.... Jak można sobie tak krajobraz oszpecić :D
    > Za te betonowe płoty powinni karać więzieniem.

    Przecież już sobie zrobili na gumnie jak na spacerniaku...

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2018-05-25 04:22:27
    Temat: Takie coś mi się pobudowało niedaleko
    Od: e...@g...com

    Nie podoba się?, Betonik ze wzorkiem i ornamencikiem u góry? W okololicy mam kilka
    takich ogrodzeń. To już "trynd", jak mawiał Jerzy Dobrowolski.