  • 1. Data: 2018-05-22 22:38:13
    Temat: Odcięli mi kutachy prund za 200 zeta długu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Tałron psia jego mać. Mieszkanie nasze byłe, brat zamieszkuje i płaci
    ale rachunki przychodzą majlem do mnie (długo trwa odkręcenie żeby
    wysyłali gdzie indziej) no i się zdarzyło że się trochę poślizgnęła
    płatność. Myśleliśmy że coś strzeliło w instalacji bo sąsiedzi prund mają
    na klatce a u nas ni ma. A tu się okazuje że kutafony zdalnie cykli
    licznik że przestał przepuszczać. A za to że włączyli znowu zabrali
    105 zeta złodzieje. Kiedyś to mi licznik od gazu zabrali we trzech i se
    poszli, ale to wtedy mieli pełne prawo bo zalegaliśmy znacznie więcej ;)
    Pilnujcie rachunków bo teraz ciule mogą kliknięciem myszki zdalnie
    udupić prund w chałpie...

    L.

  • 2. Data: 2018-05-22 22:50:28
    Temat: Re: Odcięli mi kutachy prund za 200 zeta długu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.05.2018 o 22:38, Lisciasty pisze:
> [...]
    > poszli, ale to wtedy mieli pełne prawo bo zalegaliśmy znacznie więcej;)
    > Pilnujcie rachunków bo teraz ciule mogą kliknięciem myszki zdalnie

    A o ile dopuszczałbyś zaleganie z wypłatą pracownikowi, zanim ten będzie
    miał prawo zareagować? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-05-22 23:06:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 22:50:33 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > A o ile dopuszczałbyś zaleganie z wypłatą pracownikowi, zanim ten będzie
    > miał prawo zareagować? :-)

    Praca to praca a handel to handel, w handlu odroczona płatność
    jest na porządku dziennym i nikogo nie dziwi :>

    L.

  • 4. Data: 2018-05-22 23:14:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.05.2018 o 23:06, Lisciasty pisze:
    > Praca to praca a handel to handel, w handlu odroczona płatność
    > jest na porządku dziennym i nikogo nie dziwi :>

    Gdy patologia staję się normą, to należy ją usankcjonować piszesz? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-05-23 08:53:57
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Praca to praca a handel to handel, w handlu odroczona płatność
    > jest na porządku dziennym i nikogo nie dziwi :>

    Nie dziw się więc, że również dostawę masz odroczoną :)

  • 6. Data: 2018-05-23 23:18:12
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 22:38:14 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > poszli, ale to wtedy mieli pełne prawo bo zalegaliśmy znacznie więcej ;)
    > Pilnujcie rachunków bo teraz ciule mogą kliknięciem myszki zdalnie

    "Blackout" czytałem i se myślałem "no bez przesady, te liczniki by styczniki musiałby
    mieć...". A tu proszę.

    Jak u ciebie taka kołomyja z płatnościami, to może warto nadpłacić raz aby nawet po
    terminie być na plusie?

  • 7. Data: 2018-05-24 06:46:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 23 maja 2018 23:18:13 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Jak u ciebie taka kołomyja z płatnościami, to może warto nadpłacić raz
    > aby nawet po terminie być na plusie?

    Tak to właśnie się odbywało przez 20 prawie lat, płaciło się więcej co jakiś
    czas żeby mieć spokój, raz się plan rozjechał i od razu w łeb.

    L.