  • 41. Data: 2016-09-12 21:57:57
    Temat: Re: Ciąg zwrotny, wentylacja.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mirosław R." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7be6e046-9f33-4a3f-9177-4c3bd2bfb86a@googlegrou
    ps.com...

    > Ale wiesz ze lato+grawitacyjna to wcale nie musi działać, szczególnie
    > wieczorami/nocami gdy wrzesień gorący?

    Hey, ale widzisz że Ludzie piszą że ten szajs co mam nie można nawet nazwać
    wentylacją grawitacyjną :(
    A tak w ogóle, to powinienem mieć jakąś kontrole kominiarską? by się
    poskarżyć? Fakt nie mam gazu ziemnego ani nie palę węglem (co miejskie) ale
    znajomy mi powiedział że też nie ogrzewał węglem i nie miał gazu a co roku
    kominiarz był. Nie czaje. Co prawda cały dniami z żoną jesteśmy w pracy, ale
    jakąś kartke by chyba zostawił.

    Nie znam się, więc napiszę.
    Kominiarz sam z siebie nie przychodzi. To właściciel budynku jest
    zobowiązany do wykonywania przeglądów "kominiarskich" na swój koszt.
    Możliwe, że Spółdzielnia zapomniała dopisać Twój lokal do listy mieszkań na
    zleceniu dla kominiarza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 42. Data: 2016-09-12 22:11:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 21:56:38 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > Nie znam się, więc napiszę.
    > Kominiarz sam z siebie nie przychodzi.

    Veto!
    Sam z siebie przyłazi co roku, wtyka tandetny kalendarz i pobiera "co łaska" :P

    L.

  • 43. Data: 2016-09-12 22:33:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Druknij sobie tandetny kalendarz, idz do niego z zyczeniami i pobierz co laska. Jak
    ich pogonilem kiedys z kalendarzami to moje drzwi omijaja. Darmozjady pierdolone.

  • 44. Data: 2016-09-12 23:15:38
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 12.09.2016 22:11, Lisciasty wrote:

    Liściasty: co z tymi zdjęciami z budowy?

  • 45. Data: 2016-09-12 23:27:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 23:16:03 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > On 12.09.2016 22:11, Lisciasty wrote:
    >
    > Liściasty: co z tymi zdjęciami z budowy?

    Słabo, jakoś mało się robiło, albo nie mogę znaleźć. Tutaj nieco przed
    ociepleniem:

    https://goo.gl/photos/nX8afcghnRwe1wHZ7

    L.

  • 46. Data: 2016-09-12 23:39:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-03 o 09:53, Mirosław R. pisze:

    > Nie obrażaj kolego, bo ja tego też nie robie. Nie wiem co to gimbaza, może za stary
    jestem. Po prostu nie zgadzam sie co do tego, że jak dmucha mi przez kratke do
    mieszkania tj wporządku, chyba nie bez przyczyny ma być zamontowana do ok 15 cm pod
    sufitym. I tyle,

    Strazaka zamontuj.

    Pozdro.. TK