  • 1. Data: 2016-06-27 14:47:18
    Temat: Ciekawe elewacje dla "szcześcianu"?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Widzieliście może jakieś ciekawe pomysły na elewację dla typowej kostki
    z lat 80./90.?
    Dom o podstawie 10x10 m i wysokokości około 6,5 m. Bez piwnicy, parter
    mniej więcej w poziomie gruntu (minimalnie wyżej).
    Jakoś tak sobie chodzę i oglądam okolicę, gdzie sporo takich domów i nic
    mi się za bardzo nie podoba :/
    Póki co mam jedynie styropian, na tym siatka z klejem i całość
    zagruntowana. Czeka na tynk kiedyś... Stąd moje zastanawiania się.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2016-06-27 16:12:07
    Temat: Re: Ciekawe elewacje dla "szcześcianu"?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 14:47:19 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    > Póki co mam jedynie styropian, na tym siatka z klejem i całość
    > zagruntowana. Czeka na tynk kiedyś... Stąd moje zastanawiania się.

    https://www.google.pl/search?q=nowoczesna+elewacja+s
    tarego+domu+kostki&biw=1366&bih=655&source=lnms&tbm=
    isch&sa=X&ved=0ahUKEwifyazAscjNAhVlMJoKHflqCx8Q_AUIB
    igB

    http://dmdesign.pl/2016/01/03/przebudowa-kostki-proj
    ekt-raciborz-nowoczesna-elewacja/

    pozdr.