  • 11. Data: 2019-09-22 13:49:18
    Temat: Re: Ciemność widzę!
    Od: e...@g...com

    Jak ze Stanforda to musi być dobre, tak jak niemieckie.

  • 12. Data: 2019-09-22 15:52:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 13:49, e...@g...com pisze:

    > Jak ze Stanforda to musi być dobre, tak jak niemieckie.

    I polskie z Torunia.

  • 13. Data: 2019-09-22 18:01:53
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Pierniki, przykładowo. O Szaibus Bajbus nie wspomnę.

  • 14. Data: 2019-09-23 10:28:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 18:01, Hans Kloss pisze:

    > Pierniki, przykładowo. O Szaibus Bajbus nie wspomnę.

    Polskie pierniki, powiadasz? Pierniki z fabryki odebranej
    po wojnie Niemcowi Gustawowi Weese? I akurat jakiś Szajbus
    Bajbus z Torunia przychodzi Ci do głowy? Nie znasz się na
    grzybach?

  • 15. Data: 2019-09-23 10:49:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 10:28:40 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Polskie pierniki, powiadasz? Pierniki z fabryki odebranej
    > po wojnie Niemcowi Gustawowi Weese? I akurat jakiś Szajbus
    > Bajbus z Torunia przychodzi Ci do głowy? Nie znasz się na
    > grzybach?

    wracając do tematu bo znów przepychanki bez sensu zaczyna sie uprawiać:
    ogniwo peltiera to rodzaj złącza p-n i pod wpływem różnicy temperatur daje prąd
    elektryczny.
    Poniewaz ogniwo fotowoltaiczne tez jest jest oparte na takie złącze stawiam hipotezę
    ze różnica temperatur da prąd. Czyli osiągnie sie to co ci goscie chcieli na
    zwykłych fotowoltaicznych panelach.
    Nie znalezłem linki do takich badan bo raczej fotowoltaiki nie bada sie dla
    pomijalnych zjawisk ale moze ktos cos wie w temacie.

    b.

  • 16. Data: 2019-09-23 11:32:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.09.2019 o 10:49, Budyń pisze:

> [...]
    > Nie znalezłem linki do takich badan bo raczej fotowoltaiki nie bada sie dla
    pomijalnych zjawisk ale moze ktos cos wie w temacie.

    Wystarczy, że wrzucisz w wyszukiwarkę hasło "Wei Li, Shanhui Fan".
    A dygresje to czyste żywe mięso na grupach newsowych, co tygrysy
    lubią najbardziej od zawsze.

  • 17. Data: 2019-09-23 12:25:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 11:32:40 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    pomijalnych zjawisk ale moze ktos cos wie w temacie.

    > Wystarczy, że wrzucisz w wyszukiwarkę hasło "Wei Li, Shanhui Fan".

    to zrobiłem juz dawno, tam nic nie ma na temat generowania prądu przez ogniwo
    fotowoltaiczne pod wpływem różnicy temperatur.

    a ponieważ zjawiska są niespodziewane to zarzucam temat. Tak dla ciekawosci: ogniwo
    fotowoltaiczne swieci przy pewnym prądzie, dioda led daje prąd jeśli na nia pada
    światło. I tak dalej.

    b.