  • 11. Data: 2009-11-09 18:38:52
    Temat: Re: Cieply komin
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > mozesz napisac jaka pow. domku i ew. jaki to piec ?
    > mnie leci ponad 20 - 22 kg na dobe

    Mi też tyle idzie więc się nie martw :)
    Choć mój teśc zawsze twierdzi, że za mocno w piecu grzeje, że mam za duży
    nawiew itd :)
    Dom 260m2
    Używam tylko dołu na razie, czyli jakieś 110 m2 z ogrzewaniem podłogowym.
    Temperatura w domu około 21-22 C na podłogowkę 35C piec na 52C ale
    podskakuje czsami do 60C.
    Ściany 2W bloczek kermazytobetonowy 24cm i 15cm styropianu.
    Sciany fundamentowe 10cm styropianu.
    na podłodze 13 cm styropianu.
    Strop tervia/monolityczny nie ocieplony, dach też nie więc trochę ucieka
    przez sufit.
    Mam nadziję że dużo ucieka :).

    Pozdrawiam
    Michał