  • 1. Data: 2010-10-01 16:16:28
    Temat: Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
    Od: "marek" <...@o...pl>

    Który polecacie ?
    W jakiej odległości od płotu sadzić ?
    Czy jeżeli mam póltorametrową skarpę przed płoterm (działka się kończy -
    skarpa 1,5w dół i płot- metr poniżej lini działki) to czy mogę sadzić na
    zboczu tej skarpy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-03 12:09:15
    Temat: Re: Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Który polecacie ?
    Jak najbardziej Hicksi - ma ładny kolumnowy pokrój, nawet nie cięt uformuje
    żywopłot.
    > W jakiej odległości od płotu sadzić ?
    przydałoby się 0,5m odstępu, chyba, że chcesz jeszcze kiedyś ten płot
    pomalować.
    > Czy jeżeli mam póltorametrową skarpę przed płoterm (działka się kończy -
    > skarpa 1,5w dół i płot- metr poniżej lini działki) to czy mogę sadzić na
    > zboczu tej skarpy
    Nie wiem, ale jak będzie śnieg zawiewało to może ci żywopłot wykładać.
    Pozdrawiam
    FJ