  • 91. Data: 2013-04-10 15:10:03
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 08:31:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > te bakterie tam sa i będą. Twoje "odkażanie" podziała przez kilka minut.
    > Poza tym wszystkiego nie zdezyfekujesz. Dzieci muszą mieć kontak z
    > bakteriami to się na nie uodpornią. Inaczej zawsze będzie problem.

    Nie móiwłam o domu, tylko o hotelu.

    Dzieci miały aż nadto kontaktu z bakteriami - w przedszkolu, szkole, na
    obozie i u siebie na podwórku ze zwierzakami. Mieszkania też nie
    traktowałam odkażaniem, ot codzinna higiena, zwykłe (dla mnie) procedury
    zabezpieczania: zmywarka i gotowanie bielizny pościelowej i ręczników,
    prasowanie scierek do naczyń, niewchodzenie do domu w butach, zwłaszcza po
    powrocie z miasta - z własnego podwórka dzieciom pozwalałam wbiegać, byle
    piach z butów otrzepały, własny brud wolę jednak od cudzego :-)

  • 92. Data: 2013-04-10 16:33:57
    Od: "Jan Buda" <m...@i...wp.pl>

    *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Przecież oczywiste, że nie są one przeznaczone do stosowania permanentnego
    > w codziennym życiu, no nikt tak nie robi. ALE W HOTELU - to ja i owszem,
    > będę.

    Ikselko, nie musisz cytować pół tony aby napisać dwa zdania ;-)

    Pozdrawiam :-)

  • 93. Data: 2013-04-10 18:17:21
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Jan Buda" <m...@i...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Ikselko, nie musisz cytować pół tony aby napisać dwa zdania ;-)
    >

    > Pozdrawiam :-)

    Ty nie jesteś przypadkiem rodzina Jacka Budy? Bo on też sprawia wrażenie
    niedorozwoja....

  • 94. Data: 2013-04-10 18:29:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 23:07:28 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Doprowadzałam ją do stanu minimalnego, po czym ów stan wkładałam do pudła
    > ze styropianu.

    > Szmata, szmata, szmata... i energia słoneczna potem :-)

    No to faktycznie - wygoda niesamowita. Przypuszczam, że zlikwidowanie
    lodówki i planowanie menu z dnia na dzień zwiększy tę wygodę przynajmniej
    dwukrotnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 95. Data: 2013-04-10 19:51:43
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-09 23:28, Ikselka pisze:

> [...]
    > pomocą ACE klamek i łazienki (klamki, kurki, uchwyty, wc, deska wc,
    > brodzik) oraz spirytusem pilota tv. Para lateksowych rękawiczek plus
    > spryskiwacz z ACE - i jaka ulga. Tak mam i chwalę to sobie. No żeby się
    > człek brzydził w brodziku stanąć czy w pupę podrapać kiedy dotykał pilota -
    > co to to nie :-D
    > A musze Wam powiedzieć, że kiedy opowiedziałam to znajomemu dermatologowi
    > jako dowcip, wcale się nie śmiał, tylko powiedział, że on robi tak samo...
    > Na basen też nie chodzimy (ja i ten dermatolog) - oboje z tego samego

    A komunikacją zbiorową jeździsz bez trzymanki?

  • 96. Data: 2013-04-10 21:47:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

    > A komunikacją zbiorową jeździsz bez trzymanki?

    pewnei w rękawiczkach gumowych czy lateksowych... :) i w masce.

  • 97. Data: 2013-04-10 22:41:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:51:43 +0200, wolim napisał(a):

    > A komunikacją zbiorową jeździsz bez trzymanki?

    Wcale nią nie jeżdżę.

  • 98. Data: 2013-04-10 22:45:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wcale nią nie jeżdżę.

    :)

  • 99. Data: 2013-04-11 00:04:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 22:45:55 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > :)

    Po prostu nią nie jeżdżę, ponieważ nie muszę, bo mam samochód. Jak
    większość ludzi.
    Ale - myję ręce po powrocie z miasta. Przesadzam, prawda?
    :-]

  • 100. Data: 2013-04-11 07:09:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Po prostu nią nie jeżdżę, ponieważ nie muszę, bo mam samochód. Jak
    > większość ludzi.
    > Ale - myję ręce po powrocie z miasta. Przesadzam, prawda?
    > :-]

    zależy jak i w czym... ;-)