  • 101. Data: 2015-08-31 20:37:08
    Temat: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 14:41:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Dwa razy lepsze powietrze do oddychania w bonusie.

    I dwa razy więcej dresiarzy oraz 4 razy więcej kiboli,
    którzy są generalnie bardziej problematyczni niż schlani Angole :]

    L.

  • 102. Data: 2015-08-31 21:13:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A w Ameryce to murzynów biją odpowiedział radziecki żołnierz jak go amerykński spytał
    ile mięsa mają codziennie w posiłkach.

  • 103. Data: 2015-08-31 22:35:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 21:13:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A w Ameryce to murzynów biją odpowiedział radziecki żołnierz jak go amerykński
    spytał ile mięsa mają codziennie w posiłkach.

    Czyli ci goście, co chodzą się kąpać z nożami i kastetami, a na mieście
    napieprzają się maczetami, to jakieś kółko historyczne robiące rekonstrukcje? :P

  • 104. Data: 2015-08-31 22:36:46
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Mon, 31 Aug 2015 05:41:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > Z tego co napisałeś wynika że nie miejsce jest ważne jak to zdalnie może
    > być robione. W takim przypadku kryterium wyboru jest wysokość
    > wynagrodzeń. W Łodzi nie ma takich firm bo pracownik by za drogo
    > kosztował. Doszliśmy w ten sposób do możliwości oceny stanu umyslu
    > statystycznego prcownika IT w Krakowie. Pracę wykonuje zdalnie. Kupuje w
    > Krakowie mieszkanie. Jak by się przeprowadził do Łodzi to za te same
    > pieniądze kupił by dwa razy większe. Zarobił by mniej niż jego lódzki
    > odpowiednik, ale i tak miałby więcej niż w Krakowie. Dwa razy lepsze
    > powietrze do oddychania w bonusie.

    To chyba jednak chodzi o "prestiż" ;-)

    - Gdzie mieszkasz?
    - W Krakowie

    brzmi lepiej niż:

    - Gdzie mieszkasz?
    - W Łodzi

    Myślę, że to ma dużo większe znaczenie niż IT.

    --
    howgh
    szemrany

  • 105. Data: 2015-08-31 23:13:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe rzeczy napisałeś. Da się to gdzieś sprawdzić? Tylko nie dawaj jednego
    artykułu a sto artykułów. Jeden to i dla Krakowa się znajdzie. Jakoś nie odczuwam
    tego co napisałeś a mieszkam bardzo niedaleko centrum.

  • 106. Data: 2015-08-31 23:21:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak przy okazji. Wrzuciłem wyszukiwarkę " kibole Kraków". Ciekawe wyniki.
    Przelecialem po tytułach na pierwszej stronie. Maczety, w grafikach swastyki. Coś Ci
    się nie popierdoliło?

  • 107. Data: 2015-09-01 00:39:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 23:21:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Tak przy okazji. Wrzuciłem wyszukiwarkę " kibole Kraków". Ciekawe wyniki.
    Przelecialem po tytułach na pierwszej stronie. Maczety, w grafikach swastyki. Coś Ci
    się nie popierdoliło?

    No co by tutaj nie powiedziec - to Krakow i ich Nowa Huta slynie na cala Polske
    z kiboli z maczetami :-) Tysiace memow jakie powstaja o kibolach i maczetach
    pochodzi wlasnie z Krakowa. To Krakow ma zdecydowanie gorsza opinie o tym,
    ze mozna tam stracic reke czy dostac wpierdol od kibola, niz Lodz :-)

    http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/07/3c0da559d441e2b
    1291abf5377faea75.jpg

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2015-09-01 02:26:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe co na to lisciasty

  • 109. Data: 2015-09-21 14:50:32
    Od: j...@g...com

    > Bytom był jedną wielką kopalnią. Kopalnie upadły, lenie są sponsorowani
    > przez władze miasta więc Bytom leży i... tak już chyba zostanie.
    >
    > ToMasz

    Kopalnie nieupadły tylko zostały celowo zabite. Lenie nie są sponsorowani przez
    władze miasta bo kasa miejska jest raczej pusta. Kto to w ogóle są ci lenie?
    Urzędnicy? Jeżeli tak to się zgadzam. Cała reszta ma raczej problem. Ogólnie, Bytom
    ma ciągle szansę. Jest położony w centrum GOPu i de facto nie ma tu już żadnego
    przemysłu. Jest miastem bardzo ładnym (nie mówię tu o stanie tech ale o założeniach
    architektonicznych) i jest miastem bardzo zielonym. Mało jest bardziej zielonych
    miast. Jest nieźle skomunikowany z całą reszta i jeszcze chwila a stanie się oazą w
    centrum GOPu. Ludzie którzy i tak jeżdżą do pracy będą chcieli tu mieszkać bo nie ma
    smrodu i nieźle się tu mieszka. Ceny nieruchomości póki co jedne z niższych w Polsce.
    Nawiększym problemem miasta są ludzie z roszczeniową mentalnością wyhodowaną przez
    Gierka i podtrzymywaną przez bojących się górniczych bojówek obecnych rządzących.
    Gorsi są jednak degeneraci którzy po zarżnięciu przemysłu widzą się jedynie w
    zwierciadle butelki wódki. Oni nic nie wnoszą, nic nie robią i płodzą kolejne
    pokolenie degeneratów- jeszcze gorszych niż oni sami.
    Jackare

  • 110. Data: 2015-09-21 15:24:48
    Od: j...@g...com

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 14:11:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Będzie dobrze i Bytom też się podniesie. kapitał ma to do siebie że kieruje się tam
    gdzie może dać największe zyski. Chiny atrakcyjne bo tania siła robocza była. Była. W
    Polsce jest porównywalna jeśli idzie o koszt pracy. Na razie biją nas na głowę
    mechanizacją i automatyzacją produkcji. Zajakiś czas to się musi zmienić. Ford
    podniósł w swoich fabrykach samochodów, mowa o początku XX wieku, stawki z dwóch do
    pięciu dolarów za ośmio godzinną dniówkę. Ford był wizjonerem. Wiedział że jak jego
    robotnicy będą zarabiali mało to nie kupią samochodów ktore produkują. Podwyżka i
    Forda wymusiła podwyżki w innych branżach. Na samochodzie zarabiał mniej ale
    sprzedawał ich dużo więcej. W Polsce pracownika też za moment będzie stać na kupno
    rzeczy które robi. Bez tego kapitał nie zarobi. Inna sprawa że z prognoz rozwoju i
    demograficznych wynika że za 50 lat bezrobocie będzie w okolicach 60-80%. Będzie to
    skutkiem automatyzacji. Tym co nie będą pracowali trzeba będzie zapewnić jakieś
    względne warunki życia. W tym i jakieś zajęcie zastępcze żeby pierdolca nie
    dostawali. Sprawę rozwiązała by jakaś ogóno światowa wojna. Ale takiej nie będzie.
    Jakiś nowy system gospodarczy i polityczny politycy będa musieli wykombinować bo te
    co były i są w nowych warunkach się nie sprawdzą. Wychodzi że komunizm z ludzką
    twarzą podoła takiemu wyzwaniu.

    Będzie wojna. Po to zdestabilizowano dwa państwa w Afryce (Libię i Syrię), aby
    doprowadzić do rzezi między dwiema kulturami, zapewnić stabilność dolara na jakiś
    czas i wyeliminować trochę ludzi z wzajemnej konkurencji do koryta. Rok 2016
    przyniesie wybuch. Może jeszcze nie w Polce ale w Europie dużo się zmieni...
    Tym gorzej dla nas Europejczyków że jesteśmy "zdemoralizowani" okresem braku wojen od
    1945 i staniemy przeciwko zmotywowanej ideologicznie i pozbawionej ludobójczych
    uprzedzeń tłuszczy. Potencjalne przyczyny widzę dwie: albo światowa polityka celowo
    prowadzi do takich działań, albo państwa takie jak Niemcy czy Francja na siłę
    poszukują taniej siły roboczej i ściągają ją z Afryki wierząc że uda się ją wprząc w
    tryby europejskiej kultury i ideologii. To się akurat moim zdaniem nie uda i będzie
    przyczyną konfliktu.

    Jackare