  • 81. Data: 2015-08-29 10:44:01
    Temat: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-08-29 o 09:59, Kris pisze:
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/dark-stork-studi
    o-polskiego-milionera-zamkniete.html
    > Tym zaś się nie udało.
    17-to latek prezesem firmy, oni od początku byli skazani na "sukces".

  • 82. Data: 2015-08-29 11:45:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@g...com wrote:

    > Rozumując w ten sposób zawsze będziesz biedny, bo więksi właściciele patentów nie
    pozwolą Ci rozwinąć skrzydeł. Czy to jest moralne?

    > I zagadka:
    > Jak podpatrzę jak kafelkarz robi łazienkę, i potem na podstawie tego wykafelkuję
    drugą łazienkę samemu, to okradłem kafelkarza, czy nie? ;)

    ale jeśli weźmiesz obraz kolegi, zrobisz jego kopię i powiesz, że to Ty
    namalowałeś to tak.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2015-08-29 13:40:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 00:05:25 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > CD Projekt (z W-wy) na jednej glupiej grze zarobil prawie 300 mln pln w
    > tym polroczu - sprzedajac ja oczywiscie na calym swiecie.

    To akurat kiepski przykład, bo to wyjątek na skalę kraju. Ten przemysł u
    nas dopiero się rozwija i to pierwsza nasza prawdziwa produkcja klasy AAA.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 84. Data: 2015-08-29 13:40:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 00:31:31 +0200, nadir napisał(a):

    > No ale jak tak się zastanowić, to co takiego poza Sejmem, ministerstwami
    > i Pałacem Kultury jest w Warszawie, że jest tak drogo?

    Chyba metro. Bo skok cen mieszkań w pobliżu metra jest straszny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 85. Data: 2015-08-29 14:09:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Inna sprawa że z prognoz rozwoju i demograficznych wynika że za 50 lat bezrobocie
    będzie w okolicach 60-80%.

    Typowe gadanie ignoranta.
    Równie trafnie prognozowano, że za 100 lat w Paryżu będą chodzić po
    kolana w końskim gównie.

    --
    MN

  • 86. Data: 2015-08-29 14:32:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-08-29 o 13:40, Borys Pogoreło pisze:

    > Chyba metro. Bo skok cen mieszkań w pobliżu metra jest straszny.
    No nie wiem? Zanim otwarto drugą czy nawet pierwszą nitkę to ceny też
    były większe. Więc to chyba nie to.
    Zresztą nie tylko o ceny nieruchomości chodzi, zarobki w stolicy też są
    większe niż w wielu innych miastach, w całej, a nie tylko w pobliży metra.

  • 87. Data: 2015-08-29 15:18:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chwaliłeś się nigdy że jesteś w gronie twórców tej gry.

  • 88. Data: 2015-08-29 20:24:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 06:18:49 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nie chwaliłeś się nigdy że jesteś w gronie twórców tej gry.

    Kogutek nie kombinuj, bo sam Ci znajdę słówka do których się można
    przyczepić ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 89. Data: 2015-08-29 20:58:55
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 25.08.2015 o 16:33, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Praca :-)
    >
    > I nie chodzi mi o prostą pracę dla niewykwalifikowanych robotników - ta
    > jest wszędzie.
    > Tych mieszkań na nowych osiedlach nie kupują kasjerki z Biedronki tylko
    > młodzi wykształceni i dobrze zarabiający.

    kasjerka z bierdonki zapożyczy się na całe życie i kupi mieszkanie
    gdzieś dalej. A i ona zarobi w Krakowie więcej niż poza. Kasjerka we
    Wrocławiu zarobi 50% więcej niż w Opolu (informacja od kasjerki z Opola,
    która zarabiała tam 1000zł/mc, gdzie we Wrocławiu zarobki to ok 1500zł)
    Różnica jest w każdej branży - kilka lat temu rozmawiałem z serwisantem
    alarmów który pracował w firmie z Opola (serwisował alarm w sądzie
    gdzieś w małym miasteczku). Powiedział że zarabia 1400zł. We Wrocławiu
    za 2000zł w tym czasie nie chcieli pracować.
    A co do mieszkania - kilka lat temu znajoma sprzedała we Wrocławiu 50m2
    z wielkiej płyty, ok. 1,5km od rynku za 300.000zł, w zamian kupiła tej
    samej powierzchni nowe mieszkanie kilka km dalej (ale z normalną
    komunikacją miejską) za 200.000zł. Kasjerka z biedronki pewnie kupi to
    drugie, programista pierwsze...
    Pytanie nie powinno brzmieć co takiego cudownego jest w Krakowie, tylko
    czemu ta Łódź taka ...owa :)

    Łukasz

  • 90. Data: 2015-08-29 21:57:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czytam co napisaliście i oczom nie wierzę. Wychodzi że Łódź jest w ścisłej czołowce
    najszybciej rozwijających się i najbogatszych miast w Polsce. Niedawno w dzienniku
    telewizyjnym mówili o zadłużenich czynszowych w różnych miastach. Z dużych miast w
    Łodzi były najmniejsze. 1500 to z agencji pracy tymczasowej dają kasjerce co w
    markecie na kasie siedzi. Jak się sprawdzi i ją przyjmą na stałe to 2 tysie na rękę,
    płatny urlop, zakupy w preferencyjnych cenach, bony na święta jak ma dzieci to
    paczki z łakociami. Wychodzi na to że odchudzenie Łodzi z dwustu tysięcy ludzi tylko
    jej pomogło. Łodź miasto marketów. Fakt, nigdzie w Polsce nie ma tyle marketów. Ale w
    tych mareketach kolejek do kas nie ma w godzinach przedpołudniowych. Do tego niskie
    czynsze, tanie mieszkania i czyste powietrze. Przy Al. Politechniki w trybie
    przyspieszonym budują kolejne centrum handlowo rozrywkowe. W odleglości nie większej
    niż 3 kilometry od tego nowego centrum jest podobne działające centrym, kilka
    hipermarketów spożywczych i ze dwa techniczne. Nie wierzę żeby budowali bo mają
    kaprys utopić kasę. I ja narzekam.