  • 171. Data: 2015-12-01 22:27:09
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 21:56, Budyń pisze:
    > Czyli co, jednak różowa willa ku wiekszej wolnosci obywatela?

    Mnie osobiście nie przeszkadza, ani Twój typ, ani różowa willa. Uważam,
    że każdy ma prawo decydować sam.
    Te stare domy kiedyś się rozlecą i ktoś je rozbierze, a w ich miejsce
    postawią inne, nowoczesne. Być może podobne do Twojego typu, a może
    takie różowiutkie, albo fioletowe.
    Znam wiele takich miejsc, gdzie stały stare rudery, a teraz stoją
    przeróżnej maści obiekty.

    > Wciąż nie, to juz 37 raz :)

    Czyli jednak podobne w bryle, podobne w elewacji, o takich samych
    kolorach dachów i ścian, czyli metodą copy->paste :)

  • 172. Data: 2015-12-01 22:43:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    urbanisci nic z tym wspolnego nie mieli.

    > Spokojnie na urbanistow znajdziemy inne przyklady. Byl tu kosciol
    > linkowany swego czasu.
    > A co do samowoli to wiesz... Stoi i jest rozbudowywana mimo ograniczen
    > PZP, samowoli i zdaje sie od wielu, wielu lat. To po co nam ci urbanisci
    > jak nie potrafia sobie z tym poradzic? Dla mnie to nadaje sie na kabaret
    > a nie przyklad na celowosc zatrudniania niepotrzebnych ludzi. Nie uwazasz?

    a co mają urbanisci do decyzji o usunięciu samowoli budowlanej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2015-12-01 22:45:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]

    a nie przyklad na celowosc zatrudniania niepotrzebnych ludzi. Nie uwazasz?

    Pozdro.. TK

  • 174. Data: 2015-12-01 22:57:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-01 o 20:54, masti pisze:

    > Jak on jest estetyczny to ja jestem Cesarzem Chińskim

    Cesarzu, racje masz. Eksponowane miejsca w centrach miast i okolicach na
    pierwszy rzut oka powinny miec ogolny zarys. Z drugie strony przyklad z
    mojego miasta wskazuje, ze takich urzednikow powinno sie na ksiezyc
    wyslac. Upierdaczylo sie, ze powstajaca galeryja i nie tylko nie moze
    byc wyzsza jak dwie kondygnacje. W ten sposob w centrum miasta na
    przekor swiatu mamy w kolo same kurniki. Jedyne racjonalne wytlumaczenie
    jakie mi przychodzi do glowy to obawa przed zamachami na wzor tych z NY.
    Reszta to nieracjonalizm means brak klepki.
    Mysle jednak, ze rzecz dotyczy osiedli domow jednorodzinnych i mam
    nadzieje nikt sie nie odwazy stawiania podobnych gargameli w centrum
    starowki.

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2015-12-01 23:06:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-01 o 16:35, Uzytkownik pisze:

    > Ale Ty to jesteś taki nietypowy, bo zbyt liberalny. Zapewne Katole jakby
    > mogli to by Cię ukamienowali za taką postawę ;)

    Wszyscy jakich znam maja podobnie.
    Prawde mowiac jak czytam czasami Wasze opisy to zastanawiam sie czy z
    czasow Konopielki Was tu nie teleportowano na czas pisania.

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2015-12-01 23:10:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-01 o 22:43, masti pisze:

    > a co mają urbanisci do decyzji o usunięciu samowoli budowlanej?

    Urbanisci to skrot myslowy. Jest jeszcze gorzej. Oplacamy ludzi ktorzy
    od dwudziestu pieciu lat nic z tym nie potrafia zrobic.

    Pozdro.. TK

  • 177. Data: 2015-12-01 23:25:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-01 o 21:35, Piotrek pisze:

    > Ale przecież to zależy od kontekstu ...
    >
    > http://dolny-slask.org.pl/548062,Chelmsko_Slaskie,Ze
    spol_domow_Dwunastu_Apostolow.html

    > Wybudowanie super-duper różowej willi z jednego z Twoich postów jako
    > dwunastego, brakującego domu będzie gwałtem na krajobrazie (i historii).
    >
    > I być może analogicznie jest z http://www.panoramio.com/photo/2866997

    O kutwa, podobne budowle ostatnimi czasy zostaly szczesliwie usuniete z
    krajobrazu mojego miasta, w otoczeniu ktorych przyszlo mi sie
    wychowywac. Szczescie, ze nie w podobnych a tylko obok. Sorry jak mamy
    celebrowac podobne cos w imie zachowania pasujacej architektury, to
    jednak jestem hipisem.

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2015-12-01 23:28:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Mysle jednak, ze rzecz dotyczy osiedli domow jednorodzinnych i mam
    > nadzieje nikt sie nie odwazy stawiania podobnych gargameli w centrum
    > starowki.

    https://goo.gl/maps/vdHRzHxUXgs
    to czerwone to gargamel

    a teraz odwróć się o 180 stopni.
    zobaczysz zabytki

  • 179. Data: 2015-12-02 07:59:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 22:45:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > a nie przyklad na celowosc zatrudniania niepotrzebnych ludzi. Nie uwazasz?

    no nie - to podobnie jak z dostepem do broni palnej -argumentem "przeciw" jest to ze
    uzywają jej przestepcy i to tej zdobytej nielegalnie.

    Zatem samowola nie moze byc dowodem złej pracy urbanistów.

    b.

  • 180. Data: 2015-12-02 08:04:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 23:25:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > wychowywac. Szczescie, ze nie w podobnych a tylko obok. Sorry jak mamy
    > celebrowac podobne cos w imie zachowania pasujacej architektury, to

    ty udajesz czy naprawde nie rozumiesz? Jesli sa 2 takie wsrod 100 innych to zaden
    urbanista nie kaze budowac takich, i z czasem zniną. Ale jesli jest ich 100 to warto
    do nich nawiązac kolejnymi domami.

    b.