  • 91. Data: 2015-11-30 12:12:32
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:06:23 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pytales sasiadow? :-)

    nie, ale ceny nie spadły ;-)))

    b.

  • 92. Data: 2015-11-30 12:13:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 12:12, Budyń pisze:

    > nie, ale ceny nie spadły ;-)))

    A mogly wzrosnac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2015-11-30 12:17:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:13:48 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A mogly wzrosnac. :-)

    tu mnie masz ;-) A tak nawiasem mówiąc to musiałem zmiescic budynek na długim pasku o
    szerokosci 12,6m - z tym ze z jednej strony jest droga, wiec 4m od tej strony nie
    trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec nie mogłem :)

    b.

  • 94. Data: 2015-11-30 12:22:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 12:17, Budyń pisze:

> [...]
    trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec nie mogłem :)

    Ja Twojego domu nie widzialem. Za to myk wolnosci budowania polega na
    tym, ze nie musisz szukac tu koalicji na poparcie wlasnego wyboru. Twoja
    dzialka - budujesz jak Ci pasuje.

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2015-11-30 12:26:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 11:54:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    >Sufity na wysokosci 2m, okna malutkie, wentylacja niepotrzebna, instalacja
    >elektryczna na jednym bezpieczniku - chcesz sie zalozyc ze deweloperzy by na to >nie
    wpadli?
    Kupiłbys taki dom?

  • 96. Data: 2015-11-30 12:31:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:18:01 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    >strony nie trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec >nie
    Nic mi do Twoich wybotrów ale jeśli =dobrze pamiętam to wielokrotnie pisałeś że
    budujesz jak budujesz żeby było energooszczędnie. Czyli żadnych balkonów wykuszy
    kolumienek itp. A dach taki żeby solary zamontować łatwo było. Każdy ma jakies
    priorytety jak widzisz.

  • 97. Data: 2015-11-30 12:31:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 11:54:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > spoleczenstwo powiedziało albowiem dla wszystkich jest jasne ze jesli sie postawi
    wsród góralskich domków jedną różową kostkę w stylu lat 70ątych to osiedle będzie
    brzydsze. Moze dla ciebie nie jest.

    Skoro sam piszesz, ze dla wszystkich jest jasne, to dlaczego zakladasz, ze
    znajdzie sie ktos, kto sam wybuduje cos brzydkiego i bedzie chcial
    tak mieszkac? :) Ty po prostu zakladasz, ze czlowiek bez kaganca odrazu
    drugiego zagryzie na smierc :-)

> [...]
    okna malutkie, wentylacja niepotrzebna, instalacja elektryczna na jednym bezpieczniku
    - chcesz sie zalozyc ze deweloperzy by na to nie wpadli?

    Co z tego? Ktos by kupil dom z sufitem na 2m i malymi oknami? Rynek by zmiotl
    takich kretaczy. Nikt nie zapozyczy sie na 30 lat zeby kupic mieszkanie z
    sufitem na wysokosci 2m :-) A jezeli tak - to przeciez jest jego sprawa?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2015-11-30 12:33:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec nie mogłem :)

    A teraz sobie wyobraz, ze masz w planie dom o minimalnej szerokosci 13m,
    BO TAK sobie urzednik zazyczyl. I CO TERAS! ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2015-11-30 12:40:20
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:22:46 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    pasku o szerokosci 12,6m - z tym ze z jednej strony jest droga, wiec 4m od tej strony
    nie trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec nie mogłem
    :)

    > Ja Twojego domu nie widzialem.

    no jak nie? https://www.youtube.com/watch?v=1KNy_FkxKpU

    b.

  • 100. Data: 2015-11-30 12:42:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:33:21 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > A teraz sobie wyobraz, ze masz w planie dom o minimalnej szerokosci 13m,
    > BO TAK sobie urzednik zazyczyl. I CO TERAS! ;)

    teras-u nie planowałem ;-))).