  • 181. Data: 2015-12-02 10:45:33
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-30 12:33, Adam Sz. wrote:
> [...]
    pasku o szerokosci 12,6m - z tym ze z jednej strony jest droga, wiec 4m od tej strony
    nie trzeba odstępu mieć. Macie jakies propozycje? Ja nic innego wymyślec nie mogłem
    :)

    > A teraz sobie wyobraz, ze masz w planie dom o minimalnej szerokosci 13m,
    > BO TAK sobie urzednik zazyczyl. I CO TERAS! ;)
    > pozdr.

    Znajomy na ojcowiźnie chciał wybudować mały domek, pech chciał, że
    urzędo-faszysta zaplanował na jego działce, która jest narożna, dom w
    kształcie litery L - parterówka z dachem kopertowym.

    I cały misterny plan....

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 182. Data: 2015-12-02 11:11:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-02 o 10:45, quent pisze:

> [...]
    > urzędo-faszysta zaplanował na jego działce, która jest narożna, dom w
    > kształcie litery L - parterówka z dachem kopertowym.

    A nie da się zbudować małego domku w kształcie L z dachem kopertowym? :-O

    --
    Pete

  • 183. Data: 2015-12-02 12:25:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 08:04, Budyń pisze:

    > ty udajesz czy naprawde nie rozumiesz?

    Rozumiem, rozumiem. Roznica miedzy nami jest taka, ze Ty bys nawiazywal
    a ja jak najszybciej zapomnial.

    Pozdro.. TK

  • 184. Data: 2015-12-02 12:27:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-02 o 07:59, Budyń pisze:

> [...]
    bo urbanisci nic z tym wspolnego nie mieli.

    > no nie - to podobnie jak z dostepem do broni palnej -argumentem "przeciw" jest to
    ze uzywają jej przestepcy i to tej zdobytej nielegalnie.

    > Zatem samowola nie moze byc dowodem złej pracy urbanistów.

    Nie powiedzialem, ze zlej. Twierdze, ze skoro sobie nie radza to nie ma
    potrzeby zebysmy ich utrzymywali.

    Pozdro.. TK

  • 185. Data: 2015-12-02 13:08:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-02 11:11, Pete wrote:
    > A nie da się zbudować małego domku w kształcie L z dachem kopertowym? :-O

    Dach kopertowy składający się z dwóch części łączonych pod kątem prostym.
    Możliwe, że nie umie... tak, pewnie nie umie.

    No i tanio to nie będzie a miało być

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 186. Data: 2015-12-03 11:42:01
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 27 listopad (piątek), gdy o godzinie 20:08
    *Maniek4* naskrobał(a):

    to co ja tam napisałem. Nic więcej.

    > To zupelnie jak w socjalizmie. Heja.
    To właśnie w socjalizmie w każdym zdaniu szukano podtekstu.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-12-03 11:37:10

  • 187. Data: 2015-12-03 20:15:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-03 o 11:42, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 27 listopad (piątek), gdy o godzinie 20:08
    > *Maniek4* naskrobał(a):

    to co ja tam napisałem. Nic więcej.

    > To właśnie w socjalizmie w każdym zdaniu szukano podtekstu.

    Tu nie ma podtekstu. W socializmie tez "woleli zeby" wszystkim zylo sie
    lepiej. A jak wyszlo to wiemy.

    Pozdro.. TK