  • 161. Data: 2015-12-01 20:54:21
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

    > Nie będzie estetycznego, bo samowola? :)
    > Zajebista argumentacja :)

    ciekawy masz tok myslenia tylko zupełnie błędny.
    On nie będzie estetyczny bo pączkuje. Tu nie ma żadnego zamysłu
    architektonicznego. I tak pączkuje od kilkunastu lat.

    > Ja natomiast widzę w tej budowli potencjał i całkiem ładny budynek,
    > kiedy zostanie ukończony.

    Jak on jest estetyczny to ja jestem Cesarzem Chińskim

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2015-12-01 21:23:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 20:42:04 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    okreslic wsrod jakich budynków on stoi. Inaczej nie mamy o czym gadac.

    > Co to znaczy "okoliczna zabudowa"?
    > Jakie domy powinni budować kolejni sąsiedzi takiej zabudowy?:
    > http://www.panoramio.com/photo/2866997

    podobne w bryle, moze podobne w elewacji (a własnie , szukam betonowych [chyba] płyt
    elewacyjnych udajacych drewno -linke dajcie) - nie trzeba zas uzywac na to starych
    desek :) Zapewne udaloby sie powiekszyc o kondygnacje.
    Pierwszy z brzegu http://www.projekty.ign.com.pl/projekt_domu/filipek_
    ii_bez_garazu/4837

    > Tyle, że ten zamach na wolność powinien się odbyć za zgodą mieszkańców.
    > Zapraszamy analityków, robimy zebrania, dyskutujemy, a następnie robimy
    > lokalne referendum i głosujemy większością za lub przeciw.

    ten zamach jest ustalony demokratyczna wiekszoscia sejmową czyli nieco szerzj niz
    lokalnie.

    udowadniasz ze nie masz pojecia o ładzie przestrzennym.

    > Ty natomiast nie masz pojęcia o estetyce i pięknie twierdząc, że osiedla
    > powinno się budować metodą copy->paste

    stawiam flaszke jesli znajdziesz takie zdanie :) Nigdy tak nie twierdziłem.

    b.

  • 163. Data: 2015-12-01 21:27:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 20:54, masti pisze:

    > ciekawy masz tok myslenia tylko zupełnie błędny.
    > On nie będzie estetyczny bo pączkuje.

    Pączkować może z tego powodu, że robiony jest etapami jak tylko jest
    przypływ gotówki, albo też jest to efektem szarpaniny z biurokratami.
    Ja zaś dostrzegam w tej budowli konkretny zamysł, ale duże problemy z
    ukończeniem tej przebudowy.

    No widzisz, to jest kwestia gustu.

  • 164. Data: 2015-12-01 21:35:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-01 20:42, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > http://www.panoramio.com/photo/2866997
    > [...]
    >
    > Rozumiem, że narzucisz im obowiązek utrzymania takiego stylu? :)

    Ale przecież to zależy od kontekstu ...

    http://dolny-slask.org.pl/548062,Chelmsko_Slaskie,Ze
    spol_domow_Dwunastu_Apostolow.html

    Wybudowanie super-duper różowej willi z jednego z Twoich postów jako
    dwunastego, brakującego domu będzie gwałtem na krajobrazie (i historii).

    I być może analogicznie jest z http://www.panoramio.com/photo/2866997

    I nie ma znaczenia, że aktualny stan domów z obu linków jest w sumie
    podobny.

    Piotrek

  • 165. Data: 2015-12-01 21:37:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 21:23, Budyń pisze:
> [...]
    > nie trzeba zas uzywac na to starych desek :) Zapewne udaloby sie
    > powiekszyc o kondygnacje. Pierwszy z brzegu

    Bez jaj. Przecież to jest zbyt nowoczesne

    > ten zamach jest ustalony demokratyczna wiekszoscia sejmową czyli nieco szerzj niz
    lokalnie.

    Sterowanie centralne już przerabialiśmy za PRL-u i się nie sprawdziło.

    > udowadniasz ze nie masz pojecia o ładzie przestrzennym.

    Myślisz, że jak będziesz powtarzał jak mantrę to stanie się to faktem? :)

    > stawiam flaszke jesli znajdziesz takie zdanie :) Nigdy tak nie twierdziłem.

    Czyli zgadzasz się na stawianie obok siebie domów różnych stylistycznie? :)

  • 166. Data: 2015-12-01 21:44:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-01 21:27, Uzytkownik wrote:
    > Pączkować może z tego powodu, że robiony jest etapami jak tylko jest
    > przypływ gotówki, albo też jest to efektem szarpaniny z biurokratami.

    To jest chyba jedyny przypadek, kiedy chwalę biurokratów. Szkoda tylko,
    że są za mało skuteczni.

    Zdjęcie zacytowane prze Mastiego nie oddaje nawet 1% brzydoty tego
    przybytku.

    > Ja zaś dostrzegam w tej budowli konkretny zamysł, ale duże problemy z
    > ukończeniem tej przebudowy.

    ZTCP ten budynek buduje się od lat 70 XX wieku. Nawet jeśli jakiś zamysł
    tam był to IMHO najstarsi ludzie już go nie pamiętają ...

    Piotrek

  • 167. Data: 2015-12-01 21:45:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

    > Pączkować może z tego powodu, że robiony jest etapami jak tylko jest
    > przypływ gotówki, albo też jest to efektem szarpaniny z biurokratami.

    nie jest.

  • 168. Data: 2015-12-01 21:53:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-12-01 21:44, Piotrek wrote:
    > ZTCP ten budynek buduje się od lat 70 XX wieku. Nawet jeśli jakiś zamysł
    > tam był to IMHO najstarsi ludzie już go nie pamiętają ...

    Autopoprawka - buduje się toto od 1989 roku. Miał być "niewielki pawilon
    handlowy".

    Piotrek

  • 169. Data: 2015-12-01 21:56:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 21:37:52 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bez jaj. Przecież to jest zbyt nowoczesne

    Czyli co, jednak różowa willa ku wiekszej wolnosci obywatela?

    > Myślisz, że jak będziesz powtarzał jak mantrę to stanie się to faktem? :)

    mysle ze to byl cytat z poprzedniego posta

    > Czyli zgadzasz się na stawianie obok siebie domów różnych stylistycznie? :)

    Wciąż nie, to juz 37 raz :)

    b.

  • 170. Data: 2015-12-01 22:25:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 21:23:55 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    płyt elewacyjnych udajacych drewno -linke dajcie) - nie trzeba zas uzywac na to
    starych desek :) Zapewne udaloby sie powiekszyc o kondygnacje.

    Gdyby podobnie jak Ty mysleli w Barcelonie 150 lat temu to dzis nie ciagnelyby
    tam tlumy ludzi ogladac elewacje budynkow Gaudiego - one przeciez sa zupelnie
    od czapy i nie pasujace do calej reszty, a jednak ludzie twierdza, ze sa
    piekne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.