  • 21. Data: 2011-06-11 16:48:02
    Temat: Re: Co zamiast tfui?
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:isvpk6$ebe$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

    > No to jak to jest "trujace i rakotwórcze" ja je
    > (w nieświadomości) żrę i jestem kompletnie zdrowy?
    > Czy dlatego tylko zdrowy, że je spozywam
    > w nieswidomości zagrożeń, czy też to jakaś czarna magia?

    Widocznie żresz ten pospolity, ten nie truje.
    Ale nażryj się np. sabińskiego mądralo.
    Wtedy to już nie pogadamy.

  • 22. Data: 2011-06-11 17:11:29
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Widocznie żresz ten pospolity, ten nie truje.
    > Ale nażryj się np. sabińskiego mądralo.
    > Wtedy to już nie pogadamy.
    Wnioskuję zatem, że na początku zwyczajnie kłamałaś.
    Okazuje się, ze nie wszystkie są trujące.
    Bardzo mnie uspokoiłaś
    :-)))))))))
    Czasami jednak warto dopytywać skutecznie,
    by kłamczucha przyznała się do kłamstwa.

    Pozdrawiam demaskacyjnie
    skryba

  • 23. Data: 2011-06-11 17:20:58
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

> [...]

    > :-)))))))))
    > Czasami jednak warto dopytywać skutecznie,
    > by kłamczucha przyznała się do kłamstwa.

    Nie jestem wszystkowiedząca tak jak Ty.
    Nie kłamałam, raczej nie doczytałam.
    Ale już teraz jestem mądrzejsza.
    Prawie jak Ty.
    Było sprostować, a nie szydzić.
    Dowcipnisiu.

  • 24. Data: 2011-06-11 17:40:31
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    Trza było poprosić, by w razie przekłamania
    informacji - sprostować ją.
    Nie szydziłem tylko usiłowałem doprowadzić
    do tego, byś sama zweryfikowała swą wiedzę
    w tym temacie, to chyba nic złego.
    A forma, no cóż wolę żartobliwą. Mniej boli.
    Cieszę się jednak, że to przekomarzanie się
    zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
    Twojej wiedzy.
    Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie
    a raczej coś odwrotnego.

    Pozdrawiam słonecznie
    skryba

  • 25. Data: 2011-06-11 18:00:50
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]

    > zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
    > Twojej wiedzy.
    > Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie

    ale chlew :-(

  • 26. Data: 2011-06-11 18:04:34
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

> [...]
    > zaowocowało samodzielnym uzupełnieniem
    > Twojej wiedzy.
    > Tylko to się liczy i winnaś mi nie ruganie

    Aaaa... I jeszcze czytaj ze rozumieniem, a nie po łebkach.
    Podpowiedź: pierwsze moje zdanie w tym wątku.
    Wredoto.

  • 27. Data: 2011-06-11 19:58:22
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Aaaa... I jeszcze czytaj ze rozumieniem, a nie po łebkach.
    > Podpowiedź: pierwsze moje zdanie w tym wątku.
    > Wredoto.

    Niżej nie potrafisz? Postaraj się.

  • 28. Data: 2011-06-11 20:02:42
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niżej nie potrafisz? Postaraj się.

    Niżej niż Ty nie dam rady.

  • 29. Data: 2011-06-11 21:22:33
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Niżej niż Ty nie dam rady.

    Och jaka ulga.
    :-))))

  • 30. Data: 2011-07-30 19:36:28
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-10 22:38, Veronika pisze:

    > Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
    > Są trujące i rakotwórcze.

    /W ramach robienia porządków w newsach/
    Coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Z cisu właśnie uzyskuje się lek
    przeciwnowotworowy, taksol.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/