  • 11. Data: 2015-03-12 14:28:50
    Temat: Re: Czosne co zrobić
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-10 o 21:46, Kris pisze:
    > Mam dość duży zapas czosnku, polskiego Harnasia i raczej "tradycyjnie" go do lata
    nie przejem.
    > Co można z tego zrobic, zamarynować czy na jakąś inna przekąske przerobić?
    > Co radzicie?

    Marynowany jest super, właśnie opierdzielam kolejny słoik. Ale
    marynowany, nie w occie. Druga receptura jaką żona robi, to czosnek +
    miód + sok z cytryny, proporcje znajdziesz w sieci. Stosujemy od lat,
    skuteczny zimą i nie tylko, nie potrzeba się szczepić (...ale to po
    cichu, bo się zacznie).

  • 12. Data: 2015-03-12 15:19:19
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

    > Szczególnie takich od bezkrytycznego przeklejania głupot
    >z przypadkowych blogów

    rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

  • 13. Data: 2015-03-12 15:47:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Przesmiewca pisze:

    > rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

    E tam, nie wierzę. W rozumienie nie wierzę, zupełnie go nie widać.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2015-03-12 16:12:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2015 15:19:19 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

    Pan Soko-Oł wciąż i wciąż usilnie usiłuje czymś błysnąć, ale wciąż mu nie
    wychodzi tak, jak by chciał. Generalnie mam wrażenie, że to jakaś żeńska
    odmiana Soko-Oła jest, bo czuję w jego wystąpieniach swoiście tragiczną
    determinację w podążaniu moim śladem pod każdym możliwym pretekstem...
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 15. Data: 2015-03-12 16:47:31
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-12 o 14:28, adam pisze:

    > Marynowany jest super, właśnie opierdzielam kolejny słoik. Ale
    > marynowany, nie w occie.

    Tak z ciekawości - na czym polega marynowanie bez octu?

    Ewa

  • 16. Data: 2015-03-12 18:54:25
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    nie przejem.
    > Co można z tego zrobic, zamarynować czy na jakąś inna przekąske przerobić?

    http://smaker.pl/film-czosnek-marynowany-w-winie,126
    1.html

  • 17. Data: 2015-03-12 22:00:54
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > Słoik z zakrętką, całkiem jeszcze dobry i mało używany, można znaleźć
    > w każdym domu (tak jak starą szpulkę od nici i niepotrzebną szprychę
    > rowerową). Z nieużywanym hektarem może nie być równie łatwo.

    Litości... :)

  • 18. Data: 2015-03-12 22:05:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-11 o 14:17, Ikselka pisze:

    > http://www.kardiochirurgia.cm-uj.krakow.pl/sons/nale
    wka.html

> [...]
    > Stosować wg następującego schematu:
    > DZIEŃ Śniadanie Obiad Kolacja
    > 1 1 kropla 2 krople 3 krople
    > 2 4 5 6
    > 3 7 8 9
    > 4 10 11 12
    > 5 13 14 15
    > 6 16 17 18
    > 7 19 20 21
    > 8 22 23 24
    > 9 25 25 25
    > 10 25 25 25
    >
    > Potem należy przyjmować po 25 kropli 3 razy dziennie dopóki nalewka się nie
    > skończy. Dodatkowo zaleca się picie 50 ml. kefiru lub jogurtu"

    U mnie by to nie postało dłużej jak 2 dni.
    Nie ze względu na czosnek :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 19. Data: 2015-03-12 22:12:32
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-12 o 16:12, Ikselka pisze:

> [...]
    > odmiana Soko-Oła jest, bo czuję w jego wystąpieniach swoiście tragiczną
    > determinację w podążaniu moim śladem pod każdym możliwym pretekstem...

    Ja tam słyszałem, że destylację wymyślono w okolicach czwartego wieku
    naszej ery. Ale może to tylko pogłoski...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 20. Data: 2015-03-13 00:53:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Tak z ciekawości - na czym polega marynowanie bez octu?

    Czujna widzę jesteś - też mnie to zaciekawiło!