  • 1. Data: 2015-03-02 21:34:23
    Temat: sok zasładzany czy nie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym

    czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

  • 2. Data: 2015-03-03 07:52:07
    Temat: Re: sok zasładzany czy nie?
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

    >kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
    >
    >czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

    da sie
    bierzesz wyciskarke, ten sam gatunek jablek i porownujesz
    to co wycisniesz. roznica ogromna

  • 3. Data: 2015-03-03 11:10:44
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 21:34, zlotowinfo pisze:
    > kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
    >
    > czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

    A w Twoim odczuciu, to jaki on jest? Bo ja kupiłem coś takiego jakiś rok
    temu i wg mnie była to osłodzona woda z jakąś tam domieszką soku. Czy
    teraz też tak jest?

  • 4. Data: 2015-03-03 14:00:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przesmiewca" <o...@o...pl> wrote in message

    > da sie
    > bierzesz wyciskarke, ten sam gatunek jablek i porownujesz
    > to co wycisniesz. roznica ogromna

    Jasne, bo różnic między rodzajami jabłek w słodkości nie ma?

  • 5. Data: 2015-03-03 14:01:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
    >
    > czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

    Czy to jest jakiś domowy produkt bez etykiet/opisu?
    Kupiłeś kota w worku?

  • 6. Data: 2015-03-03 15:12:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 07:00:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Przesmiewca" <o...@o...pl> wrote in message

    > Jasne, bo różnic między rodzajami jabłek w słodkości nie ma?

    Są, nie tylko między rodzajami, ale nawet różnymi partiami jabłek tego
    samego rodzaju - i dlatego ten sok niewątpliwie JEST dosładzany dla
    utrzymania stałej (czyli wyższej od max, jaką może mieć sok naturalny)
    zawartości cukru dla każdej partii. A takze musi być rozwadniany w razie
    większej kwaśności - i wtedy tym bardziej z automatu idzie dosładzanie.
    Jeśli ma zachować stałe parametry. A musi, jesli jest to produkcja legalna.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 7. Data: 2015-03-03 20:57:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 15:12:43 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > Jeśli ma zachować stałe parametry. A musi, jesli jest to produkcja legalna.

    Tak, na pewno. Weź już się nie kompromituj. Po co kombinować z sokiem,
    którego głównym przekazem marketingowym jest "100% natura"? Po co sobie
    robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?

    Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,
    pasteryzowany".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-03-03 21:18:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 20:57:03 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Tak, na pewno. Weź już się nie kompromituj. Po co kombinować z sokiem,
    > którego głównym przekazem marketingowym jest "100% natura"?

    Marketingowym - dobrze zauważasz.

    > Po co sobie
    > robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?

    Podane na opakowaniu. Co, nie ma? - a to wobec tego produkt nielegalny.

    > Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,
    > pasteryzowany".

    Taktak. Papier wszystko przyjmie. A gdzie ilość cukru itp? Co, ZERO? -
    tiaaaa....
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 9. Data: 2015-03-03 21:59:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.slonecznatlocznia.pl/

  • 10. Data: 2015-03-03 22:25:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.03.2015 o 20:57, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?
    >
    > Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,

    Zwróć uwagę że rozmawiasz z kompletną kretynką, dla której homeopatia to
    wspaniała medycyna a szczepionki to morderczy spisek.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić