  • 21. Data: 2015-04-05 21:45:06
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: j...@g...com

    Tadziu tyle lat w siesci?

  • 22. Data: 2015-04-06 09:16:24
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2015-04-05 o 21:45, j...@g...com pisze:
    > Tadziu tyle lat w siesci?

    Witaj "Jeżu"
    :))))
    Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
    na podglądzie?
    Czy TaBaza jeszcze istnieje?
    Moi Klienci najczęściej wspominają o "Ogrodowisku" jako najbardziej
    popularnym i najlepszym forum ogrodowym
    :)
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

  • 23. Data: 2015-04-06 20:27:48
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-06 o 09:16, Tadeusz Smal pisze:

    > Witaj "Jeżu"
    > :))))
    > Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
    > na podglądzie?

    Ja. :-)

    Krycha

    > Czy TaBaza jeszcze istnieje?

    Istnieje.
    http://tabaza.info/modules.php?name=Tabaza

    > Moi Klienci najczęściej wspominają o "Ogrodowisku" jako najbardziej
    > popularnym i najlepszym forum ogrodowym
    > :)

    Pozdrawiam "starych" bywalców, Krycha.

  • 24. Data: 2015-04-07 12:43:26
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    W dniu 2015-04-06 o 20:27, Krycha pisze:
> [...]
    Ja też zaglądam.
    A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
    Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
    innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2015-04-07 12:44:27
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Ja też zaglądam.
    A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
    Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
    innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?
    http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/spotkanie-B.R./spo
    t17.jpg

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2015-04-07 16:01:55
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
    > http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/spotkanie-B.R./spo
    t17.jpg

    Hejka. A patom priszła Krasnaja Armia i wsiech aswabażdiła.
    Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki

  • 27. Data: 2015-04-08 09:21:59
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    W dniu 2015-04-07 o 16:01, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    t17.jpg

    > Hejka. A patom priszła Krasnaja Armia i wsiech aswabażdiła.
    > Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki

    I dlatego niedaleko miejsca tamtego spotkania przebiega teraz Autostrada
    Wolności. Nomen omen?

    Krzysztof

  • 28. Data: 2015-04-09 21:28:43
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-07 o 12:43, Krzysztof Wilk pisze:

> [...]
    > Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
    > innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?

    Że też tylu potrafiło się nas zebrać w jednym miejscu o tym samym czasie :-)
    To było pewnikiem najbardziej liczne spotkanie.
    Dzieci już są ponad pełnoletnie :-).

    Krycha.

  • 29. Data: 2015-04-09 21:34:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-08 o 09:21, Krzysztof Wilk pisze:

    > I dlatego niedaleko miejsca tamtego spotkania przebiega teraz Autostrada
    > Wolności. Nomen omen?
    >
    > Krzysztof

    Ciekawe, czy z powody tej autostrady jest teraz łatwiej dojechać w to
    miejsce, czy raczej trudniej.

    Najbardziej utkwiła mi w pamięci podróż do siedziby Jagody, gdzie
    tworzyliśmy kawalkadę samochodów, aby się nie zgubić w terenie.
    Wszyscy dojechali :-), a że trochę tarasowaliśmy przejazd innym,
    - "trudno świetnie".

    Pozdrawiam Krycha.

  • 30. Data: 2015-04-10 12:37:06
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > - "trudno świetnie".
    i do tego
    `wszystko gra i koliduje`
    jak mówi MISTRZ Stanisław Michalkiewicz.