  • 1. Data: 2015-03-07 19:38:44
    Temat: No i stało się!
    Od: johnny <j...@p...pl>

    Jestem pszczelarzem! Wprawdzie takim małopszczelnym, no ale nie od razu
    Drezno zniszczono;-)
    Właśnie odebrałem trzy pachnące nowością ule wielkopolskie. Teraz tylko
    ramki se złoże, zadrutuję, wezę wtopie, pomaluję, w kwietniu zainstaluje
    odkłady (jakby ktoś miał na zbyciu w okolicach Bielska-Białej - to ja
    jestem chętny) no i na jesień może jakiś miodzik się trafi.

    Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

    Pozdrawiam Johnny the mniut-malyna

    No i link do moich Uli:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/813a527c5b2fbc4d
    .html

  • 2. Data: 2015-03-07 20:24:03
    Temat: Re: No i stało się!
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-07 o 19:38, johnny pisze:
> [...]
    > jestem chętny) no i na jesień może jakiś miodzik się trafi.
    >
    > Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

    Ule piękne, najważniejsze że nie nie masz tam pszczół,
    które mogłyby całe mieszkanie potraktować jak swój dom.
    :-)

    Krycha.

  • 3. Data: 2015-03-07 21:05:29
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-07 o 19:38, johnny pisze:

    > Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

    A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2015-03-07 21:37:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-07 o 21:05, wolim pisze:

    > A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)

    Pewnie Ule będzie jej łatwiej zaakceptować niż Ulę. ;)

    Ewa

  • 5. Data: 2015-03-07 21:39:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-07 o 21:37, FEniks pisze:

    > Pewnie Ule będzie jej łatwiej zaakceptować niż Ulę. ;)

    OMG trzy! No nie, to chyba jednak trudniej.

    Ewa

  • 6. Data: 2015-03-07 21:44:06
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-03-07 21:05, wolim pisze:

    > A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Nosi się jak Królowa, no to pójdzie na noc do izolatora. Chociaż
    podejrzewam, że będzie mocno wczerwiona ;-)

    Zdrówka Johnny

  • 7. Data: 2015-03-08 01:32:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2015 20:24:03 +0100, Krycha napisał(a):

    .html

    > Ule piękne, najważniejsze że nie nie masz tam pszczół,
    > które mogłyby całe mieszkanie potraktować jak swój dom.
    > :-)

    Bardzo ładne w bieli, teraz tylko na nich blacik położyć i mogą zostać - w
    łazience albo kuchni :-)

    --

    XL
    pewni siebie.