  • 1. Data: 2015-02-28 20:04:47
    Temat: czas na agrest?
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Myślę o oprysku zwalczającym amerykańską zarazę.
    Czy to już czy dopiero jak liście sie pojawią?

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2015-03-11 08:31:50
    Temat: Re: czas na agrest?
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-28 o 20:04, Krasnal pisze:
    > Myślę o oprysku zwalczającym amerykańską zarazę.
    > Czy to już czy dopiero jak liście sie pojawią?

    Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 3. Data: 2015-03-11 12:34:53
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

    Czym?

  • 4. Data: 2015-03-11 22:34:35
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-11 o 12:34, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czym?
    Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 5. Data: 2015-03-11 22:45:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Krasnal napisał:

    > Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

    Bardzo słusznie! Ja też bym opróżnił cały magazynek widząc taką zarazę!

    Jarek

    --
    Pistolet pod łóżko
    połóżmy zwyczajnie

  • 6. Data: 2015-03-12 16:27:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

    O matko!

  • 7. Data: 2015-03-14 08:30:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-11 o 08:31, Krasnal pisze:

    > Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

    Temat polityczny, potencjalnie niebezpieczny dla dyskutantów, a więc nie
    dziw się...

  • 8. Data: 2015-03-14 11:41:01
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 16:27, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O matko!
    Coś nie tak? Padną mi te agresty?

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 9. Data: 2015-03-14 11:43:31
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-14 o 08:30, Trybun pisze:

    > Temat polityczny, potencjalnie niebezpieczny dla dyskutantów, a więc nie
    > dziw się...
    Magazynek nie oznacza od razu magazynku od karabinu.Magazynek na działce
    to małe pomieszczenie z różnymi sprzętami i akcesoriami ogrodniczymi.
    Się czepiają jak rzep psiego ogona!!!!
    Już nic tu nie napiszę.

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 10. Data: 2015-03-14 12:12:35
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-14 11:43, obywatel Krasnal uprzejmie donosi:

    > Magazynek nie oznacza od razu magazynku od karabinu.Magazynek na działce
    > to małe pomieszczenie z różnymi sprzętami i akcesoriami ogrodniczymi.
    > Się czepiają jak rzep psiego ogona!!!!
    > Już nic tu nie napiszę.

    Trybunowi to chodziło akurat o jego alergię na "amerykańską zarazę"
    Ale, jak się masz tak denerwować, to może lepiej zamiast agrestu uprawą
    meliski się zajmij.

    Nikt nie odpowiedział? No więc żeby nie było Ci przykro, to ja odpowiadam.