  • 31. Data: 2015-04-10 21:20:53
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 12:37, Crimi pisze:
    > i do tego
    > `wszystko gra i koliduje`
    > jak mówi MISTRZ Stanisław Michalkiewicz.

    Nie.
    Takie słowa, jak "trudno świetnie", wtrącał do swoich ról teatralnych
    aktor Operetki Gliwickiej. Nazwiska aktora nie pamiętam.
    Były to lata 70-te XX wieku, może też początek 80-tych.

    Krycha.

  • 32. Data: 2015-05-03 09:59:21
    Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
    > na podglądzie?

    Cześć,

    ja też mam na podglądzie raz/dwa razy do roku - z braku czasu niestety.

    Ale oczywiście pamiętam i miło wspominam Was wszystkich!

    Trochę mojego ogrodu: http://www.garnek.pl/piosic1/a

    Pozdrawiam
    piotrs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 33. Data: 2015-05-03 23:01:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-03 o 09:59, Piotr Siciarski pisze:
> [...]
    >
    > ja też mam na podglądzie raz/dwa razy do roku - z braku czasu niestety.
    >
    > Ale oczywiście pamiętam i miło wspominam Was wszystkich!

    Witaj Piotrze :-)
    Czy przeglądanie typu "następne zdjęcie" jest tylko dla osób zalogowanych?
    To cofanie się i wybieranie następnego obrazka jest dość uciążliwe.

    Pozdrawiam Krycha.