  • 11. Data: 2018-09-25 11:00:46
    Temat: Re: Czujnik do zamrażarki
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 25.09.2018 o 10:51, marios pisze:
> [...]
    owa-sms-alarm-i7352821351.html

    i jeszcze
    Na szybko znalazłem "łopatologiczną" instrukcję dla pracownika.

    SimPal-T2 (nie wiem czy ten z linka to taki sam, ale wygląda identycznie)

    2 termometry, zewn. i wew. oba programowane alarmy
    powiadamianie o zmianach zasilania (brak prądu)
    .. powiadomienie wyśle gdyż - ma wbudowany akumulatorek (nie pamiętam jakoś
    krótko trzyma ale do wysłania sms wystarcza)