  • 11. Data: 2014-06-18 07:06:49
    Temat: Re: Czy drzwi z kraty zatrzymają złodzieja?
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-06-17 11:47, Edward pisze:

    > Wykonawca takich krat zapewnia, że nie da się ich sforsować bez
    > szlifierki kątowej, ale czy aby na pewno? To zwykłe pręty ze stali do
    > wyboru 10-20mm w pionie, a w poziomie płaskowniki co 30cm. Chodzi o to,
    > aby zatrzymało włamywacza na kilka minut zanim przyjedzie ochrona. Co o
    > tym myślicie?

    Też myślę o podobnym zabezpieczeniu, ale nie o kracie tylko o *pełnych*
    drzwiach.

    --
    P.Jankisz

  • 12. Data: 2014-06-18 07:40:03
    Od: "Edward" <b...@m...com>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-06-17 11:47, Edward pisze:

    >Też myślę o podobnym zabezpieczeniu, ale nie o kracie tylko o *pełnych*
    >drzwiach.
    Jakby mi weszły standardowe, to też bym chciał, ale muszę mieć robione pod
    wymiar, a z tego co się zorientowałem drzwi antywłamaniowe robione pod
    wymiar są kosmicznie drogie.

  • 13. Data: 2014-06-18 08:52:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Edward" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Równie dobrze złodziej zobaczy w domu sejf

    Dokładnie tak. Posiadanie sejfu zwiększa prawdopodobieństwo włamania.

    > albo samochód w garażu, do którego nie ma kluczyków i tez może przyjść z
    > kolegami uzbrojonymi w kije i lokówkę.

    Po co? Tysiące samochodów stoi na parkingach gdzie ich kradzież wiąże się z
    mniejszym ryzykiem i mniejszymi zarzutami (kradzież a nie napaść).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2014-06-18 08:58:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 04:31:05 UTC+2 użytkownik Edward napisał:
    > Najlepiej nic nie mie� w domu tylko puste �ciany, to na pewno nie
    > wr�ci i jeszcze b�dzie ostrzega� koleg�w spod celi aby si� tam nie
    > wybierali. :)
    A co tam będziesz chował za ta kratę? Sporzetu RTV złodzieje nie biora raczej(tv
    50cali niewygodny do transportu), laptopów, telefonów tez "mądrzy" złodzieje nie
    kradną bo łatwe do namierzenia. Interesuje ich biżuteria i gotówka.
    Druga sprawa: założyłeś na początku wątku że za ta kratą będziesz więził wartościowe
    rzeczy podczas dłuższej nieobecności.
    Wśród moich bliższych i dalszych znajomych było w ostatnim półroczu 3 włamania.
    Wszystkie 3 były w biały dzień, kumplowi dom oczyścili z gotówki i biżuterii(telefony
    i laptopa zostawili) w trakcie ok godzinnej nieobecności domowników i było to około
    południa. Kumpel w pracy jego żona ciągle praktycznie w domu jest a wtedy wyjechała
    na krótkie zakupy. I wystarczyło. W pozostałych dwóch przypadkach włamali się w
    godzinach pracy gdy nikogo w domu nie było

  • 15. Data: 2014-06-18 09:23:45
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-06-18 07:40, Edward pisze:

    > Jakby mi weszły standardowe, to też bym chciał, ale muszę mieć robione
    > pod wymiar, a z tego co się zorientowałem drzwi antywłamaniowe robione
    > pod wymiar są kosmicznie drogie.

    Krata + blacha.

    --
    P.Jankisz

  • 16. Data: 2014-06-18 09:55:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Podczepię się pod wątek z moim pomysłem.

    Otóż wymyśliłem sobie, żeby na piętrze zrobić dodatkowe drzwi zaraz za
    schodami.

    Taki "panic floor" na wypadek, gdyby złodzieje weszli do domu a
    domownicy byli u góry. Pomysł nie podparty żadnymi rozważaniami
    technicznymi, bo nie wiem, czy to w ogóle ma jakiś sens.

    Co o tym myślicie?

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-06-18 10:14:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]
    > byli u góry. Pomysł nie podparty żadnymi rozważaniami technicznymi, bo nie

    Rozumiem, że chodzi o sytuacje gdy bandyta wchodzi alarm powiadamia ochronę,
    ale trzeba się gdzieś schować na kilka minut zanim ochrona/policja przyjadą.
    W takim razie dlaczego nie wykrywać bandyty na posesji i chronić się w domu?
    Tak po prostu :-)

    Robić coś tylko po to by było jest bez sensu. Jak znam życie to codziennie
    nie będziesz tych dodatkowych drzwi zamykał, bo to niewygodne, natomiast
    drzwi wejściowe zwykle na noc się zamyka. Druga sprawa to napady "na
    śpiocha". Drzwi zewnętrzne pozostają zamknięte nawet gdy ktoś uśpi
    domowników, a te dodatkowe trzeba by zamknąć - a jak to zrobić gdy się jest
    uśpionym?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2014-06-18 10:54:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 09:55:51 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Taki "panic floor" na wypadek, gdyby z�odzieje weszli do domu a
    > domownicy byli u g�ry. Pomys� nie podparty �adnymi rozwa�aniami
    > technicznymi, bo nie wiem, czy to w og�le ma jaki� sens.
    > Co o tym my�licie?

    Lepiej kupic bron albo dwa rottweilery :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2014-06-18 13:38:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-18 10:54, Adam pisze:

    > Lepiej kupic bron albo dwa rottweilery :-)

    Z przyjemnością kupiłbym broń. Ale w Polsce nie ma lekko.
    Nie ma szans dostać pozwolenia dla własnej ochrony.

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-06-20 12:47:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-06-18 01:42, Adam pisze:
    > http://www.zajawkowo.pl/film/8969/szafa-z-pomyslowym
    i-schowkami---mebel-dla-szpiega/
    > :)
    ROTFL. Super zawartość. Brakuje chyba tylko granatów :->

    Maciek