  • 11. Data: 2012-01-07 19:34:09
    Temat: Re: Czy gipsy sa nie zdrowe?
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

    > chyba temat sponsorowany przez producentów tynków cementowych ;)

    stronnictwo Gypsy King..??

  • 12. Data: 2012-01-07 21:45:49
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Lucky" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:4f082b56$...@n...home.net.pl... Sa jakies rzetelne testy na ten
    >temat?
    A po co Tobie testy. Gipsowe tyki cenowo równe cementowo wapiennym a zalet w
    stosunku do cem wapiennych brak.

  • 13. Data: 2012-01-09 11:38:14
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > A po co Tobie testy. Gipsowe tyki cenowo równe cementowo wapiennym a zalet
    > w stosunku do cem wapiennych brak.
    Dobrze mówi. Dałem się namówić na gipsowe i teraz żałuję.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6778
    (20120109) __________

  • 14. Data: 2012-01-09 11:54:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dobrze mówi. Dałem się namówić na gipsowe i teraz żałuję.
    Miszczu.

  • 15. Data: 2012-01-09 12:53:20
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dobrze mówi. Dałem się namówić na gipsowe i teraz żałuję.

    Bo ja wiem... Cementowo wapienne jak chcesz gładzie to trzeba doliczyć
    paletę gipsu na gładzie co daje w efekcie końcowym i tak warstwę gipsową i
    robota 2x przy ścianach. Mnie owszem podobają się pomalowane szorstkie
    ściany ale pod warunkiem że jest to zrobione idealnie ale jak przyjdzie coś
    gdzieś odkuć, poprawić albo usunąć pęknięcie to już nie będzie tak ładnie
    wyglądać.

    Marek

  • 16. Data: 2012-01-09 13:45:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Bo ja wiem... Cementowo wapienne jak chcesz gładzie to trzeba doliczyć
    >paletę gipsu na gładzie co daje w efekcie końcowym i tak warstwę gipsową i
    >robota 2x przy ścianach.

    Są gładzie wapienne.
    Gipsowe tez trzeba "gładzić" niestety. Ładnie wyglądają zaraz po zrobieniu
    ale jak dobrze wyschną to już widać że nie są gładkie jak szkło;)

    >Mnie owszem podobają się pomalowane szorstkie ściany ale pod warunkiem że
    >jest to zrobione idealnie ale jak przyjdzie coś gdzieś odkuć, poprawić albo
    >usunąć pęknięcie to już nie będzie tak ładnie wyglądać.

    Tu zgoda.