  • 21. Data: 2019-08-26 20:52:19
    Temat: Re: Czym kleic tworzywo do glazury?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W przypadku tasmy z rzepem nie rzep a tasma decyduje o polaczeniu.
    W rzeczy samej.. dlatego lepiej się dociśnie dwie osobne taśmy, które
    się ułożą do krzywizn, niż dwie sztywne nierównoległe powierzchnie.

    Robert

  • 22. Data: 2019-08-26 22:28:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Musi wytrzymać wiele lat podnoszenia i odkładania słuchawki.
    klej do szyb samochodowych. chyba nie wątpisz że wytrzymuje wiele lat?

    ToMasz

  • 23. Data: 2019-08-27 01:03:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Silikon do akwariów też wytrzymuje, i klej do luster.
    Potrzebuję małe opakowanie z marketu, a nie całą kiełbasę.
    Czarny raczej odpada, powinien być przezroczysty lub biały/piaskowy.
    BTW znam duże akwarium klejone klejem do szyb samochodowych które zaczęło przeciekać.
    Stało u producenta tego kleju, poważnie.

    -----

  • 24. Data: 2019-08-28 12:20:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wczoraj monter przykleił na swoją taśmę, ponoć miała być jakaś hiper-duper (nie
    spowiadał jaka, ale jak wspomniałem o samochodowej
    do listew to burknął "moja mocniejsza"), dziś rano domofon wisi na kabelku...
    Nowoczesna klasa robotnicza.
    Glazurę odtłuszczałem acetonem.

  • 25. Data: 2019-08-28 20:36:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 12:20, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > hiper-duper (nie spowiadał jaka, ale jak wspomniałem o samochodowej do
    > listew to burknął "moja mocniejsza"), dziś rano domofon wisi na kabelku...
    Żadne taśmy nie pomogą :) przerabiałem ten temat, tylko klej na gorąco i
    tylko mleczne laski zapewniają moc i przyczepność, na glazurę musisz go
    trochę dać aby się zagrzał w tym miejscu i przykleił.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2019-08-28 21:03:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 20:36, Janusz pisze:
    > Żadne taśmy nie pomogą
    Tylko klej Konrada, jeżeli ktoś wie co to jest. :-)

    Robert

  • 27. Data: 2019-08-29 08:21:39
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 28 Aug 2019 21:03:43 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Tylko klej Konrada, jeżeli ktoś wie co to jest. :-)
    >
    > Robert

    Tia, po suficie sobie pochodzi w razie potrzeby ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 28. Data: 2019-08-29 09:30:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 08:21, Roman Tyczka pisze:

    > Tia, po suficie sobie pochodzi w razie potrzeby ;-)

    To i z domofonem na pionowej powierzchni nie będzie problemu. :-)

    Robert