  • 11. Data: 2017-05-25 16:43:50
    Temat: Re: Czym nadmurować około 10cm
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-25 o 15:36, Maniek4 pisze:

    > Sa tam jakies slupy?

    A tego to nie wiem.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2017-05-25 21:03:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 15:40:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A Twoje piekloperfekcjocostam pozwolilo by Ci robic nadlewke kompletnie
    > innym materialem?

    Betonem? Przeciez tam tak czy siak bedzie wieniec;) Traktowalbym to po
    prostu jako wyzszy, mocniejszy wieniec :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-05-25 21:06:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 15:38:31 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > A kto tu napisał, ze wysokość dobieram do stempi ???
    > Wysokość miała być x to zamówiłem stemple na x +10cm
    > Skoro miałoby być x+22 (1 pustak) to stepla braknie....

    Ale bedziesz jeszcze gore przeciez murowal nie? To co za problem. Ja tez
    mialem podkladane czym popadnie:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=716
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=714
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=732
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1146

    Zamow odrazu dwie palety pustakow na gore i bedzie jak znalazl :) Silka
    jest mocna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-05-25 21:24:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 May 2017 01:40:31 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > Chciales silke to teraz walcz :D

    E tam. Porządna tarcza + mocna szlifierka 2kW i idzie jak w masło. Nawet
    nie trzeba się szczególnie starać, bo beton na to idzie.

    Są też bloczki "połówki", które tutaj byłyby najlepszym rozwiązaniem:
    http://sil-pro.pl/rodzaje-bloczkow/u242v

    > Przy szalunku wienca - 10cm to sporo. Zalezy czym chcesz szalowac. Jak
    > deskami to jest jedna deska wiecej. Ja bym osobiscie nie zaryzykowal
    > (jakbym to mial robic sam - jak fachman i by powiedzial ze nie ma problemu
    > to bylaby to najlepsza opcja :)

    Można zrobić z OSB, tylko trzeba dobrze skręcić na kantówkach. Spokojnie
    wytrzyma i więcej betonu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2017-05-25 23:44:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-05-25 o 21:03, Adam Sz. pisze:

    > Betonem? Przeciez tam tak czy siak bedzie wieniec;) Traktowalbym to po
    > prostu jako wyzszy, mocniejszy wieniec :-)

    Przecia dwa rozne materialy. Skoro nie obawiasz sie o pekniecia przy
    betonie to czemu mialoby pekac przy czyms innym?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2017-05-26 08:01:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 23:44:12 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przecia dwa rozne materialy. Skoro nie obawiasz sie o pekniecia przy
    > betonie to czemu mialoby pekac przy czyms innym?

    Bo zarowno silka jak i beton to materialy mega mocne. Komorczak to gowno
    ktore peka na kawalki jak sie go zrzuci z metra :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2017-05-26 08:20:49
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 25 May 2017 23:01:20 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > ktore peka na kawalki jak sie go zrzuci z metra :)

    Tak jak Twoje dowody na ten temat. Lubię Cię, ale weź już skończ, bo
    pierdolisz jak potłuczony ceramiczny.

    --
    scruffty

  • 18. Data: 2017-05-26 09:16:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-05-26 o 08:01, Adam Sz. pisze:

    > Bo zarowno silka jak i beton to materialy mega mocne. Komorczak to gowno
    > ktore peka na kawalki jak sie go zrzuci z metra :)

    No wisz... Mozemy o innej rozszerzalnosci, nasiakliwosci czy cus, ale
    rzucanie z metra?

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2017-05-26 10:35:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 maja 2017 08:20:57 UTC+2 użytkownik scruffty napisał:

    > Tak jak Twoje dowody na ten temat. Lubię Cię, ale weź już skończ, bo
    > pierdolisz jak potłuczony ceramiczny.

    Widać w przeciwienstwie do Ciebie miałem wielokrotnie w rękach komórczaka
    i wielokrotnie nim murowałem :-) Podobnie jak silka, czy porothermem.
    Nie trzeba być nawet znawcą żeby wiedzieć, że komórczak jest najbardziej
    narażony na pękanie - co zresztą chyba we wszystkich ścianach z niego
    wymurowanego zawsze prędzej czy później wychodzi. Ściany z innych
    materiałów jakoś tak często nie pękają:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-05-26 15:21:19
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 26.05.2017 o 10:35, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > wymurowanego zawsze prędzej czy później wychodzi. Ściany z innych
    > materiałów jakoś tak często nie pękają:)

    Ole o której odmianie mówisz 400, 500, 600 czy 700?