  • 1. Data: 2009-11-20 06:34:40
    Temat: Czym uzupelnic bruzde na scianie z tynku gipsowego?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Na pomalowanej juz scianie przekladalem kinkiet i w zwiazku z tym
    musialem wyciac bruzde na kabel dlugosci okolo 1m i szerokosci 4 cm. Na
    scianach mam tynk gipsowy - na to gladz. Zastanawiam sie czy zalepienie
    tej bruzdy zwyklym gipsem nie spowoduje w przyszlosci pekniec czy innego
    rodzaju wad. Zastosowalbym ten tynk ktorym mi tynkowali ale go nie mam a
    chyba nie ma mniejszych workow niz 25 kg. A Wy czym byscie to zalepili?

  • 2. Data: 2009-11-20 07:17:15
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ja na wszystkie poprawki w całym domu kupilem sobie worek tynku i worek
    kleju gipsowego i poszedł prawie cały :)

  • 3. Data: 2009-11-20 07:28:35
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzaju wad. Zastosowalbym ten tynk ktorym mi tynkowali ale go nie mam a
    > chyba nie ma mniejszych workow niz 25 kg. A Wy czym byscie to zalepili?

    Taką małą pierdółke ale i także większe bez obaw zaszpachlujesz gipsem
    szpachlowym do płyt GK. Ja jak tylko mogę to zawsze mam pod ręką Knauf
    Fugenfuller, żadnych pęknięć nie będzie. Może być także Nida czy też Lafarge w
    ostateczności. Kupisz je wszystkie workach po 5kg.

    Marek

  • 4. Data: 2009-11-20 09:36:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > rodzaju wad. Zastosowalbym ten tynk ktorym mi tynkowali ale go nie mam a
    > chyba nie ma mniejszych workow niz 25 kg. A Wy czym byscie to zalepili?

    Goldband Knaufa, ale chyba tylko w duzych workach. W Twoim przypadku moze
    byc co kolwiek, nawet cement z piaskiem.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-11-20 10:08:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >
    > Goldband Knaufa, ale chyba tylko w duzych workach. W Twoim przypadku moze byc
    > co kolwiek, nawet cement z piaskiem.

    No nie za bardzo może być bo ma gładzie i tym piaskiem to tylko dziadostwa
    narobi. Żeby to zaszpachlować gładzią na gotowo to wyjdzie mu zgrubienie.

    Marek

  • 6. Data: 2009-11-20 10:16:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > No nie za bardzo może być bo ma gładzie i tym piaskiem to tylko dziadostwa
    > narobi. Żeby to zaszpachlować gładzią na gotowo to wyjdzie mu zgrubienie.

    No masz racje, zakladam jednak, ze pytacz mysli. :-)
    Uzupelnic zalepiajac bruzde zostawiajac miejsce na gladz.
    Nasunelo mi sie takie rozwiazanie, bo ubytek jest w sumie bardzo maly, a
    opakowania lepszych preparatow sa stosunkowo duze. Po byle gipsie ten kabel
    moze ogladac na farbie po paru miesiacach. Jak zrobi sobie zwykla zaprawe
    cem-wap. to tego problemu nie bedzie. Gladz moze polozyc na co chce, tylko
    musi byc na nia miejsce.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-11-20 12:17:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > kabel moze ogladac na farbie po paru miesiacach. Jak zrobi sobie zwykla
    > zaprawe cem-wap. to tego problemu nie bedzie. Gladz moze polozyc na co

    Ja uzywam gotowej masy, kupuje w wiaderkach nawet malych i od razu mozna tym
    uzupelniac. W castoramie sa dwa rozne tego typu produkcty jeden jakis
    amerykanski i drugi polski - ten polski jest trudniej scieralny, tzn.
    podczas obrobki, ale oba sa ok.