  • 11. Data: 2017-08-22 10:05:52
    Temat: Re: Czym wypełnić szczeliny na zewnątrz.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 11:09:04 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Wtam,
    >
    > doradźcie, czym elastycznym wypełnić szczeliny o szerokości max 1cm
    > powstające na styku tynku (ściana pionowa) i tarasu betonowego (wiadomo
    > - poziomo). Musi wytrzymać w zimie.
    > Akryl?
    >
    > Ktoś? Coś?

    uszczelniacz(silikon) dekarski

  • 12. Data: 2017-08-22 10:40:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-22 o 10:03, Adam Sz. pisze:

    > Czego się nie da? Wsypać piasku w szczelinę? :)
    > pozdr.

    Ano
    (oglądać fontem o stałej szerokości)

    _____

    | poniżej szczelina wys 5mm
    _________________
    | |
    | |
    | |

    Jak mam niby nasypać piasku i na dodatek tak, żeby nie wylatał?

    --
    Pete

  • 13. Data: 2017-08-22 16:47:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie buty. Kup postokatny sznur gumowy i go wbij mlotkiem. Dla pewnsci posmaruj go
    klejem montazowym na bazie kauczuku. Lzej wejdzie i bedzie lepiej sie trzymal.

  • 14. Data: 2017-08-22 17:05:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 10:40:18 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Jak mam niby nasypać piasku i na dodatek tak, żeby nie wylatał?

    Oook, teraz jasne, myślałem, że szczelina jest między płytą betonową,
    a murem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.