  • 1. Data: 2009-02-27 14:23:04
    Temat: Czyszczenie piecyka gazowego
    Od: Rokoko <m...@i...pl>

    Chciałbym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z usług Andrzeja
    Kubowicza z Warszawy. Ten "fachowiec" za oczyszczenie piecyka Junkers
    żąda 200zł!!! Do tego twierdzi, że normalna cena za taką usługę to
    250zł. Jego praca polegała na odkurzeniu i umyciu kilku elementów
    piecyka co trwało może 30-40 min. Na pytanie o rachunek odparł, że
    może go wystawić dopiero za miesiąc. Brak słów...
    A wystarczyło przed usługą zapytać o cenę... Kilka telefonów i już
    wiem, że w Warszawie koszt takiej konserwacji to 80-100zł

  • 2. Data: 2009-02-27 18:53:17
    Temat: Re: Czyszczenie piecyka gazowego
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Rokoko pisze:

    > A wystarczyło przed usługą zapytać o cenę... Kilka telefonów i już
    > wiem, że w Warszawie koszt takiej konserwacji to 80-100zł

    Zgadza się, w Krakowie ceny podobne. Co ciekawe, człowiek z
    autoryzowanego serwisu Junkersa przy takim okresowym czyszczeniu pieca
    kazał się przyglądać wszystkim czynnościom, żeby umieć to zrobić samemu
    (co zresztą filozofią żadną nie jest).

    --
    Jacek Midura