  • 1. Data: 2012-06-16 09:13:18
    Temat: Czyszczenie z pucu
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    szybkie pytanie ... majstry przy nakładania pucu ( silikatowo silikonowy
    040C ) niby nakładali folie na okna i brame ale wyszło oczywiście tak że
    i okna i brama całe w kropki , tynk już zaschnięty ... skrobanie nie
    wchodzi w gre.

    Mają przyjechać i to jak twierdzą czyści sie środkiem o nazwie FTALZET.
    Słyszał ktoś o tym ? Bezpieczne bedzie czyszczenie szyb, drewna i co
    najgorsze okleiny na oknach i bramie ? Nie wyżre to po jakimś czasie
    koloru ?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2012-06-16 16:33:32
    Temat: Re: Czyszczenie z pucu
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > okna i brama całe w kropki , tynk już zaschnięty ... skrobanie nie wchodzi

    Cement to schodzi takim jakimś płynem rozrabianym w wodzie ale tynk
    silikonowy? Pamiętam, że do dzisiaj mam kropki.