  • 1. Data: 2012-06-15 08:55:32
    Temat: [ot] do Andrzeja Lawa
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    parę tygodni temu zarzuciłeś mi niekompetencję jak pisałem ze Japonia
    wyłączyła wszystkie swoje elektrownie atomowe.

    Oto dziś wiadomość dnia, że Japończycy protestują przed włączeniem 2
    reaktorów (bo wszystkie nadal są wyłączone) na okres letni z powodu
    wzrostu zapotrzebowania na prąd.

    mam nadzieje ze przeprosisz.

    pozdrawiam

    michal

  • 2. Data: 2012-06-15 11:24:25
    Temat: Re: [ot] do Andrzeja Lawa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 08:55, Usrobo pisze:
    > parę tygodni temu zarzuciłeś mi niekompetencję jak pisałem ze Japonia
    > wyłączyła wszystkie swoje elektrownie atomowe.

    Konkretnie to pisałeś, że wyłączyła dość nagle i wskutek tego będzie
    mieć braki w energii w wysokości porównywalnej z sumą mocy tych elektrowni.

    I to było sedno twojej niekompetencji.

  • 3. Data: 2012-06-15 17:28:50
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 11:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Konkretnie to pisałeś, że wyłączyła dość nagle i wskutek tego będzie
    > mieć braki w energii w wysokości porównywalnej z sumą mocy tych elektrowni.
    >
    > I to było sedno twojej niekompetencji.

    cytuję

    "
    hej
    jakoś tak bez echa przeszło ze japonia wlasnie wylaczyla ostatnią swoją
    elektrownię atomową. 54 chyba

    to ja sie pytam jak oni w ciągu roku mogli wylaczyć 54 elektrownie i
    dalej panstwo ma prąd ?
    "

    teraz po miesiącu pytam się ponownie w którym zdaniu jest niekompetencja?

    1 ? ze wyłączyli wszystkie
    2 ? ze trwało to rok ? (od tsunami do maja 2012 ?)

    pozdrawiam

    michal

  • 4. Data: 2012-06-15 18:30:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 17:28, Usrobo pisze:

> [...]
    >
    > 1 ? ze wyłączyli wszystkie
    > 2 ? ze trwało to rok ? (od tsunami do maja 2012 ?)

    Oczywiście masz listę wszystkich tych 54 elektrowni wraz z datami oraz
    przyczynami ich wyłączenia?

  • 5. Data: 2012-06-15 19:01:41
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Oczywiście masz listę wszystkich tych 54 elektrowni wraz z datami oraz
    > przyczynami ich wyłączenia?

    Przeproś i z głowy, zachowujesz się jak żyd.

    Mało, że żyd to jeszcze z wileńszczyzny ;p

  • 6. Data: 2012-06-15 19:16:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 19:01, symantecghost pisze:

    > Przeproś i z głowy, zachowujesz się jak żyd.
    >
    > Mało, że żyd to jeszcze z wileńszczyzny ;p

    Spieprzaj, nazisto.

  • 7. Data: 2012-06-15 20:09:37
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Spieprzaj, nazisto.

    Przeproś, nawróć się!

  • 8. Data: 2012-06-15 20:23:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 20:09, symantecghost pisze:

    > Przeproś, nawróć się!

    Idź zawisnąć w Norymberdze - zasługujesz na to.

    Nazistom cywilizowaniu ludzie mówią: *plonk*

  • 9. Data: 2012-06-15 21:03:41
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Nazistom cywilizowaniu ludzie mówią: *plonk*

    Nie ma tu nazizmu, twoje zachowanie posiada cechy charakteru właśnie
    żydów, każdy dowcip o żydach wytyka te sprawy. Ty krzyczysz nazista!
    Zastanów się najpierw.

  • 10. Data: 2012-06-15 21:34:49
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.06.2012 19:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Spieprzaj, nazisto.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina
    a jednak działa...