  • 11. Data: 2012-06-15 22:00:46
    Temat: Re: [ot] do Andrzeja Lawa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 21:34:49 +0200, Albercik napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina
    > a jednak działa...

    Cyt.:

    W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z
    wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest za
    skończony,

    W polskim Usenecie obyczaje upadly juz dawno, a tradycje mamy chyba jakies
    inne :)

    > Przeproś i z głowy, zachowujesz się jak żyd.
    >
    > Mało, że żyd to jeszcze z wileńszczyzny ;p

    Jakaz to niby zydowsko-wilenska cecha charakteru objawila sie u Andrzeja,
    he?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-06-15 22:05:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 21:34, Albercik pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina
    > a jednak działa...

    A jak inaczej byś nazwał oszołoma, który wszędzie widzi Żydów i uważa
    ich za źródło wszelkiego zła?

    Toż to nazistowska propaganda!

    Poza tym ewidentnie nie rozumiesz prawa Godwina...

  • 13. Data: 2012-06-16 07:13:03
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Jakaz to niby zydowsko-wilenska cecha charakteru objawila sie u Andrzeja,
    > he?

    W czasach szkolnych odkryliśmy z kolegami, że dziadek czy ojciec
    Leonarda Cohena jest żydem z Wileńszczyzny. No i powstało takie
    powiedzonko jak napisałem. Wszystko żartobliwie-ironicznie jak to w
    Rejsie bywało.
    Ale widzę, że tu grupa z innej bajki niż moja. Chyba jest coś na rzeczy.

    Przepraszam jeśli kogoś obraziłem i pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-06-16 18:11:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 07:13:03 +0200, symantecghost napisał(a):

> [...]
    > Ale widzę, że tu grupa z innej bajki niż moja. Chyba jest coś na rzeczy.
    >
    > Przepraszam jeśli kogoś obraziłem i pozdrawiam

    Dla mnie nazwanie kogos Zydem nie jest obrazliwe, wiec spokojnie zapytalem,
    jakie to cechy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-06-16 22:15:13
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Dla mnie nazwanie kogos Zydem nie jest obrazliwe, wiec spokojnie zapytalem,
    > jakie to cechy.

    Wykręca kota ogonem, nigdy nie przyzna racji, odpowiada pytaniem na
    pytanie, myli trop itd.

  • 16. Data: 2012-06-16 22:36:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 22:15:13 +0200, symantecghost napisał(a):

    > Wykręca kota ogonem, nigdy nie przyzna racji, odpowiada pytaniem na
    > pytanie, myli trop itd.

    Znam calkiem sporo Zydow, ale nie zauwazylem u nich tych cech. Moze
    dlatego, ze nie sa z Wilenszczyzny?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2012-06-16 22:37:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2012 22:36, Maciek pisze:

    > Znam calkiem sporo Zydow, ale nie zauwazylem u nich tych cech. Moze
    > dlatego, ze nie sa z Wilenszczyzny?

    Karmisz naziolskiego trolla...

  • 18. Data: 2012-06-16 23:37:57
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-16 22:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Karmisz naziolskiego trolla...

    Pokonaliście mnie doświadczeniem...

    (ale zawzięci, no nie?)

  • 19. Data: 2012-06-17 11:17:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 23:37:57 +0200, symantecghost napisał(a):

    > Pokonaliście mnie doświadczeniem...
    >
    > (ale zawzięci, no nie?)

    Znaczy powiedziales cos glupiego, nie umiesz wytlumaczyc, a teraz ogonek
    pod siebie i uciekasz?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał