  • 1. Data: 2012-06-15 20:32:11
    Temat: [ntg] Wysylka kurierska/transport duzych-dlugich przedmiotow
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,

    Przepraszam, ze zasmiecam grupe, ale mysle ze budowlancy maja najbardziej
    wszechstronny umysl i wiedze.
    Wiadomo budujac cos zawsze sa jakies nietypowe sytuacje i czesto trzeba
    kombinowac.

    Jaki mam problem....

    Chce kupic najazdy samochodowe o dlugosci 350cm i wadze 35kg sztuka.
    Szukam kuriera, bo sprzedawca oferuje tylko opcje odbioru u niego w firmie.

    Czy ma ktos pomysl, jaki kurier za rozsadne pieniadze wezmie taka
    paczke/paczki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-15 23:03:18
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Czy ma ktos pomysl, jaki kurier za rozsadne pieniadze wezmie taka
    > paczke/paczki?
    zlec na oferia.pl
    duzo firm transportowych i kierowcow dorabiajacych sprawdza zlecenia tam i
    za sensowne pieniadze mozna sie dogadac

  • 3. Data: 2012-06-16 22:56:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > firmie.
    >
    > Czy ma ktos pomysl, jaki kurier za rozsadne pieniadze wezmie taka

    PKS mial z tego co wiem najlepsza oferte jak szukalem swojego czasu do 3m