  • 161. Data: 2013-12-08 20:10:53
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l809jr$6an$1@usenet.news.interia.pl...
    > W ten kat to ja az tak bardzo nie wierze. Moze z 10% max cos to da.

    musi dać - zreszta tu chodzi tez aby latem je zespuc na tyle aby sie nie
    zagotowały przy lada okazji

    b.

  • 162. Data: 2013-12-08 23:31:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-08 20:10, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    >

    > musi dać - zreszta tu chodzi tez aby latem je zespuc na tyle aby sie nie
    > zagotowały przy lada okazji

    No tak jakos sie przyjmuje, acz gdzies czytalem, ze albedo czarnego
    ciala w zaleznosci od kata to w procentach roznica jednocyfrowa. Dla
    duzych instalacji to oczywiscie wartosc znaczaca, ale my chyba nie o takich.

    Pozdro.. TK