  • 1. Data: 2009-08-08 17:19:04
    Temat: Daszek na wiate - pomysly ostateczne
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Juz przesialem wszystkie pomysly na dach wiaty 5x7 (z tym, ze rozstaw
    belek jest 4x7) i wyszlo mi tak:

    1) krokwie 7x14 w rozstawie co 80 cm, 10 sztuk, 310 pln (impregnowane)
    2) laty 4x5 w rozstawie 30 cm (raz sie zyje)
    3) nachylenie lekko ponad 10%, zatem blacha trapezowa (20 pln /m2)

    I mam jeszcze w zwiazku z tym pytanie: jaki dokladnie powinien byc
    profil blachy ? (wiem, ze sa rozne profile, i blachy o roznej grubosci,
    ale moze to nie ma znaczenia ?)
    No i jeszcze jakie stosowac zaklady brachy przy tak malym nachyleniu ?

    Ewentualne okazjonalne przeciekanie - raz na rok w wieeeeeeelka ulewe
    nie ma znaczenia.

    --
    pozdrawiam
    Nullification