  • 61. Data: 2013-09-22 21:43:43
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l1nh4a$mrk$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja ten temat wewnetrznie rozwiazalem. Brak glosu to tez glos.

    Dotrzymasz?

  • 62. Data: 2013-09-22 21:45:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 21:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Ja mowie, ze te dwie kwestie sa rozlaczne, tak jak wyniki dwoch losowan.

    No i slusznie, tylko ze tu padl zarzut, ze to moze nie prawda. Teraz -
    czytasz caly tekst - kilka watkow. Wszystkie prawdziwe, wiec
    przyjmujesz, ze ta konkretna mysl o drogach tez jest prawdziwa i tylko tyle.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2013-09-22 21:48:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Sep 2013 21:12:38 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > A ktore buduje sie obecnie? :-)

    sugerujesz, że nigdzie poza Polską się nie buduje i te co są zbudowane są
    zgodne z propozycją dyrektywy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2013-09-22 21:54:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 21:48, masti pisze:

    > sugerujesz, że nigdzie poza Polską się nie buduje i te co są zbudowane są
    > zgodne z propozycją dyrektywy?

    Mysle, ze malo jest miejsc w ktorych buduje sie tyle co u nas. Ja
    generalnie dyrektywy mam gdzies, bo wole miec drogi niz ich nie miec.
    Jednak budowanie drogi do jakiegos portu z naciskiem 8t zastanawiajace
    moze byc. Zwroc tez uwage, ze inne dyrektywy, a zwlaszcza te podatkowe
    przyjmowane sa znacznie chetniej, a inne juz nie.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2013-09-22 21:58:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 21:43, Ghost pisze:

    > Dotrzymasz?

    Oczywiscie, juz to trenowalem, ale do momentu kiedy cos sie zmieni.
    Napewno nie bede wybieral miedzy jednym oszustem a drugim, bo dla mnie
    po prostu sa niewiarygodni.

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2013-09-22 22:59:33
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > kaczorze, oszczedze cie, bo sie nam tutaj zalamiesz. A moglbym
    > kontynuowac.

    No to spróbuj :) Ale wiedz ze kaczor nie jest dla mnie idolem. Ja naprawde
    wolałbym miec jakąś inną alternatywe -może jaką partie republikanską. Ale
    nie mam wiec zagłosuje na pis - jako jedyną realną metode odsuniecia ryzego
    od koryta, od jego ustawicznego psucia tego państwa.

    b.

  • 67. Data: 2013-09-22 23:00:57
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Tak jak wynik losowania w totka 1, 2, 3, 4, 5, 6 - zmiejsza
    > prawdopodobienstwo takiego wyniku w kolejnym losowaniu.

    To dowodzi tylko twojego braku znajomości matematyki.

    b.

  • 68. Data: 2013-09-22 23:05:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 22:59, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > No to spr?buj :) Ale wiedz ze kaczor nie jest dla mnie idolem. Ja naprawde
    > wola?bym miec jak?? inn? alternatywe -mo?e jak? partie republikansk?. Ale
    > nie mam wiec zag?osuje na pis - jako jedyn? realn? metode odsuniecia ryzego
    > od koryta, od jego ustawicznego psucia tego pa?stwa.

    Pamietasz na poczatku kryzysu pis mowil, ze trzeba dodrukowac pieniedzy
    zeby pobudzic gospodarke. Ryzy jak go nazywasz mowil, ze nikt go nie
    przekona do tego, zeby w sytuacji malejacych wplywow jeszcze bardziej
    zadluzac panstwo, czym nie powiem zyskal w moich oczach. Z perspektywy
    dzisiejszych finansow panstwa widac, ze mial racje, co nie sprawia, ze
    reszta mi sie podoba, bo nie podoba.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2013-09-22 23:17:08
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

> [...]
    > zadluzac panstwo, czym nie powiem zyskal w moich oczach. Z perspektywy
    > dzisiejszych finansow panstwa widac, ze mial racje, co nie sprawia, ze

    pis mówił, ryzy robi - jego długi będą spłacac jeszcze nasze prawnuki.
    Jestesmy juz w tej chwili niczym afrykanska XIXwieczna kolonia. Nie mamy
    własnych banków, przemysłu a to co wyprodukujemy idzie na obsługę długów...

    b.

  • 70. Data: 2013-09-22 23:26:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Sep 2013 23:17:08 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > pis mówi?, ryzy robi

    no właśnie. PiS co wybory mówi co innego. to co akurat wyborcy chcą
    usłyszeć a potem zajmuje się wyłącznie agentami. Gdyby rządził w czasie
    kryzysu to miałbys 150% podatków i długi jak za Gierka