  • 81. Data: 2013-09-23 11:36:42
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 11:23:30 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > u?yjmy matematyki - wzielismy pozyczke, wiekszosc oddalismy (tak
    > twiedzisz) ale wybudowalismy 570 fabryk. Za co?
    > Oczywiscie ze by?y licencje, oczywiscie ze w ramach socjalizmu mase kasy
    > zmarnowano - ale te fabryki który jednak wybudowano wyprzedajemy od lat.
    > Bo jest co wyprzedawac.
    > Masz pomys? co takiego za ta ogromn? po?yczona kase zbudowal tusek - cos
    > co moznaby ewentualnie sprzedac? Albo co przynosi dochód?

    bo, jakbyś nie zauważył, Państwo nie jest od budowania fabryk.

    > Dlazego nie wzielismy po?yczek aby te fabryki zmodernizowac

    bo one są prywante

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2013-09-23 11:53:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > czego nie rozumiesz w zdaniu z powyższego artykułu
    > "Długi Gierka w 80% przeznaczone zostały na sfinansowanie inwestycji; w
    > latach 70. wybudowano około 570 nowych fabryk. "

    Naprawde uwazasz gierka za dobrego gospodarza?

    Schemat sie powiela, wyborcy pisu to kolesie z nostalgia wspominajacy
    komune.

  • 83. Data: 2013-09-23 11:55:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > No i slusznie, tylko ze tu padl zarzut, ze to moze nie prawda. Teraz -
    > czytasz caly tekst - kilka watkow. Wszystkie prawdziwe, wiec przyjmujesz,
    > ze ta konkretna mysl o drogach tez jest prawdziwa i tylko tyle.

    nie rozumiem

  • 84. Data: 2013-09-23 11:57:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To dowodzi tylko twojego braku znajomości matematyki.

    Sugerujesz, ze zmniejsza? Jesli sadzisz, ze ja cos takiego sugeruje, to
    poziom komplikacji dyskusji przekroczyl Twoje mozliwosci percepcji.

  • 85. Data: 2013-09-23 11:58:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > poległbyś na kilku testowych pytaniach - np stosunek do sprawy
    > smoleńskiej, do kościoła czy do gejostwa.
    > Gdybyś zgodnie ze zdrowym rozsądniem powiedział, ze nie da sie wydac
    > ostatecznej opinii o katastrofie bez zbadania wraku to salon by cie zjadł.

    Zgodnie ze zdrowym rozsadkiem ekperta (lesnictwa) to "samolotami nie lata
    sie po lesie"

  • 86. Data: 2013-09-23 12:15:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 10:31, masti pisze:

    > widzę, zę lubisz żyć w czarnobiłaym świecie. Ale jakbyś wychylił trochę
    > nosa to zauważyłbyś jak to wygląda na prawdę.
    >
    > PS: Kaczor też zaciągał długi.

    Dla mnie fascynujacy jest zespol do rozwoju gospodarczego czy jakos tak.
    Funkcjonujace cialo od paru ladnych miesiecy z zarobkami prezesta ponoc
    60tys/miesiac. To dopiero kpina.

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2013-09-23 12:45:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 11:55, Ghost pisze:

    > nie rozumiem

    Ktos zarzucil, ze ten tekst o autostradach to moze lipa.
    Dobra, dajmy temu spokoj.

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2013-09-23 15:59:24
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > bo, jakbyś nie zauważył, Państwo nie jest od budowania fabryk.
    > bo one są prywante

    wrócę do pytania - co za te ogromne pieniadze wybudował tusek?

    b.

  • 89. Data: 2013-09-23 16:01:19
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Naprawde uwazasz gierka za dobrego gospodarza?
    > Schemat sie powiela, wyborcy pisu to kolesie z nostalgia wspominajacy
    > komune.

    nie mam żadnych nostalii do peerelu aie do gierka - zwracam tylko uwage ze
    nawet przy nedznie zarządzanym socjalistycznej gospodarce tusek wypada
    załośnie.

    b.

  • 90. Data: 2013-09-23 16:03:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 15:59, Budy pisze:
    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > wr?c? do pytania - co za te ogromne pieniadze wybudowa? tusek?

    Budyn, te niby fabryki przejedzono. Juz kiedys o tym pisalem i to dosc
    sporo. Mechanizm byl taki, ze najpierw zbudowano, by za pare lat ten
    majatek przejesc w postaci przerostu zatrudnienia, nieefektywnej
    produkcji i wyplacanych zyskow przez zle szacowana amortyzacje. To tak
    jak bys wzial kredyt na towar do handlu i go sprzedal zjadajac nie tyle
    zysk co cala wartosc towaru.

    Pozdro.. TK