  • 1. Data: 2018-10-01 22:12:40
    Temat: Do Adama - tryb serwisowy ecopola
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Pamiętasz jak się wchodzi w tryb serwisowy? Zacząłem delikatnie
    grzać ale że mało kiedy się włącza to drze mordę bo na starcie
    ma za dużą różnicę wylot-powrót i wywala błąd ciśnienia. Kiedyś
    ustawiałem alarm na deltę nieco większy niż 5 stopni ale nie pamiętam
    co tam się naduszało...

    L.

  • 2. Data: 2018-10-02 00:24:45
    Temat: Re: Do Adama - tryb serwisowy ecopola
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 22:12:42 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > ma za dużą różnicę wylot-powrót i wywala błąd ciśnienia. Kiedyś
    > ustawiałem alarm na deltę nieco większy niż 5 stopni ale nie pamiętam

    Wyłączasz zasilanie, wciskasz przycisk... chyba strzałka w dół :)
    I właczasz zasilanie trzymając przycisk przez kilka sekund (3-5). Jakby nie
    zadziałało to spróbuj z innym przyciskiem, mało ich jest :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-10-02 00:26:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > ma za dużą różnicę wylot-powrót i wywala błąd ciśnienia. Kiedyś
    > ustawiałem alarm na deltę nieco większy niż 5 stopni ale nie pamiętam

    Ale błąd ciśnienia to nie może się pojawiać z samej różnicy temperatur -
    raczej ze zbyt dużej różnicy ciśnień na czujniku -> lepiej sprawdź czy
    nie masz gdzieś instalacji zapowietrzonej bo to najczęstsza przyczyna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2018-10-02 08:07:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 2 października 2018 00:26:27 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ale błąd ciśnienia to nie może się pojawiać z samej różnicy temperatur -
    > raczej ze zbyt dużej różnicy ciśnień na czujniku -> lepiej sprawdź czy
    > nie masz gdzieś instalacji zapowietrzonej bo to najczęstsza przyczyna :)

    Nie nie to ewidentnie wynika z delty temperatury. Jak chwilę przed było
    grzanie CWU a nagle załącza się grzanie chaty to sterownik durnieje.
    Zwiększenie progu alarmu na delcie temperatury załatwia sprawę.
    A tam nie ma żadnego czujnika ciśnienia instalacji...

    L.