  • 11. Data: 2009-04-18 18:58:21
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gsb7h5$bmh$1@opal.futuro.pl...
    > <o...@o...pl> wrote in message

    > Ja uważam, ze jest znikome powinowactwo pomiędzy ceną, a jakością usług
    > budowlanych.

    Niestety, ale masz rację. Ja płaciłem niemało za usługi wykończeniowe
    skuszony obietnicami wysokiej jakości. A jakoś im nie wyszło.

  • 12. Data: 2009-04-18 20:18:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:49ea22dc$0$29443$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > skuszony obietnicami wysokiej jakości. A jakoś im nie wyszło.

    A nie mówiłem;))

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-04-18 20:44:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak to po co ?
    > Wielu jeszcze jak widać pamięta czasy zaborów oraz ukazy carskie m.in.
    > "poddany powinien przed urzędnikiem przybrać wygląd lichy a głupkowaty,
    > ażeby swym pojmowaniem istoty rzeczy nie peszył szlachetnie urodzonego".
    >
    > Podobnie do tej zasady, budowlaniec "powinien przed obliczem swojego
    > pracodawcy i zbawiciela, jaśnie pana inwestora, przybrać wygląd lichy, a
    > głupkowaty, a błagający o pracę, ażeby swym pojmowaniem istoty rzeczy nie
    > peszył go, a wóz, którym przyjechał winien być dziurawy i rozsypujący się,
    Idzie nowe Jacku.
    Ludzie juznie dadzą się nabrać na tożejak przyjeżdza FIRMA trzema busami to
    warto im zapłacic dużo więcej bo wieksza jakość;))).
    Ludzie już nie chcą płacić za FIRMĘ 100%drożej robocizne + 15drożej
    materiały. Inwwstorzy w końcu nauczyli się liczyć.

    Nadchodzi NORMALNOŚĆ

    Kris

  • 14. Data: 2009-04-18 21:20:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ludzie już nie chcą płacić za FIRMĘ 100%drożej robocizne + 15drożej
    > materiały. Inwwstorzy w końcu nauczyli się liczyć.
    >
    > Nadchodzi NORMALNOŚĆ

    A co Ty. Ci ktorzy nauczyli sie liczyc skoncza juz budowy i przyjda nowi
    chetni wlasnego domu i do uczenia sie. :-))

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-04-18 21:25:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > Ludzie już nie chcą płacić za FIRMĘ 100%drożej robocizne + 15drożej
    > materiały. Inwwstorzy w końcu nauczyli się liczyć.

    Zgadza się, że idzie normalność i już coraz rzadziej zatrudnia się panów
    Ździsiów, którym trzeba załatwić materiały, przywieźć je na miejsce,
    rozładować, przygotować miejsce robót oraz narzędzia, zorganizować posiłki
    oraz dać pieniądze na bilet autobusowy.

    Teraz inwestorzy patrzą, aby firma była samowystarczalna, przywiozła
    materiały na miejsce, rozładowała, wykonała robotę rzetelnie, a po jej
    wykonaniu posprzątała po sobie.
    Niestety narzędzi i materiałów nie da się wozić rowerem lub autobusem, do
    tego używa się samochodów. Samochodów dostawczych. Zaś do wożenia doopy
    używa się samochodów osobowych. Jak myślisz czy szefa stać jest jeździć na
    obmiar samochodem dostawczym, który pali 2 razy tyle co samochód osobowy ?
    Nie i dlatego właśnie na wszelkie pomiary, obejrzenie roboty czy uzgodnienie
    warunków jedzie się samochodem osobowym, bo jest taniej, zwłaszcza, że w tym
    czasie samochód dostawczy wozi materiał na inną budowę.
    Nie rozumiem Waszego negatywnego nastawienia do osób, które jeżdżą takim czy
    innym samochodem. Co z tego, że murarz przyjechał Mercedesem ? Stać go czy
    też ściułał na to auto latami i jest to jego dorobek życia - nieważne. Macie
    jakieś fobie w stosunku do posiadaczy Mercedesów ? Przecież obecnie ta marka
    jest synonimem kiepskiej jakości i rdzy ;) Nie wiem czym się tu podniecać ?

    Powracając do kosztów. No coż ? Jeżdżąc codziennie po kilkanaście czy
    kilkadziesiąt kilometrów samochodem dostawczym na budowy, firma ponosi
    koszty, które musi uwzględnić w cenie roboty. Jest to chyba oczywiste ?
    Oczywiście możesz zatrudnić pana Ździsia, któremu będziesz musiał
    zorganizować zakup i transport, przywieźć materiały na miejsce itp.
    Przecież to też są koszty, Twoje koszty, tyle, że ukryte. Płacisz za samą
    usługę mniej, ale dolicz do tych kosztów wszystkie dodatkowe, ukryte koszty,
    wtedy będziesz mógł porównać ceny usług.

  • 16. Data: 2009-04-18 21:38:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Zgadza się, że idzie normalność i już coraz rzadziej zatrudnia się panów
    > Ździsiów, którym trzeba załatwić materiały, przywieźć je na miejsce,

    w dzisiejszych czasach wystarczy telefon i z hurtowni w zębach niosą co
    potrzeba...

  • 17. Data: 2009-04-18 21:43:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > jakieś fobie w stosunku do posiadaczy Mercedesów ?

    Kiki nie lubi BMW, ja przeciwnie.

    > Przecież obecnie ta marka jest synonimem kiepskiej jakości i rdzy ;) Nie
    > wiem czym się tu podniecać ?

    Taaak?? A to ciekawe... Jedyne jakie znam rdzewiaki Mercedesa to Vito i
    Sprinter, osobowe to jednak zupelnie inna bajka.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-04-18 22:28:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Taaak?? A to ciekawe... Jedyne jakie znam rdzewiaki Mercedesa to Vito i
    > Sprinter, osobowe to jednak zupelnie inna bajka.

    Awaryjne.

  • 19. Data: 2009-04-18 22:30:09
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > w dzisiejszych czasach wystarczy telefon i z hurtowni w zębach niosą co
    > potrzeba...

    He he he, żebyś się nie ......
    Myślisz, że na telefon będziesz miał taniej ?
    W hurtowni też musisz się nieźle targować, żeby dostać towar z rabatem, a
    już na telefon to zapomnij.

  • 20. Data: 2009-04-18 23:14:34
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Tak ale ja do dziś nie mogę zlecić podbitki, bo przychodzą same półgłówki i
    nie chcą umów podpisywać tylko po robocie sie dogadamy. Jestem w kropce, bo
    mi ptaki rozwalą styropian.