  • 61. Data: 2009-04-21 08:45:48
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 06:42, MichałG <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    a.googlegroups.com...

    > Tu przynajmniej z sensem....
    > M.

    Nie wiem czy nie lepiej już im podziękować ... i wyciągnąć paragony
    jakby mieli jakieś wątpliwości...
    ;-)

  • 62. Data: 2009-04-21 08:55:03
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Kwi, 15:25, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:84865d54-ce89-4a49-9121-odwali lipe.

    > To mówisz gościowi "guzik mnie to obchodzi, możesz pan sam przyjechać i to
    > poprawić" , po czym wręczasz na piśmie za potwierdzeniem odbioru reklamację.
    > Jest zobowiązany w przeciągu 14 dni usunąć usterkę.

    Gościu nie mówi że tego nie zrobi, tylko że nie teraz ... a sprawa się
    ciągnie i ciągnie, a styropian się smaży i smaży ... (mój styropian
    zaznaczam).

    >Jeżeli tego nie uczyni
    > to udajesz się do Rzecznika Praw Konsumenta, a on pomaga Ci w popropwadzeniu
    > sprawy sądowej lub też wczesniej wyegzekwuje Twoje żadania.

    Wyegzekwuje (albo nie) po roku, ja bym chciał mieć ocieplanie
    zakończone przed latem...
    ;-)

    >Z reguły
    > właściciele firm zbyt długo nie dyskutują z RPK, bo wiedzą, ze jest to
    > ostateczność.

    Właściciel powie rzecznikowi to samo... tzn. zrobię ale chwilowo nie
    mam ludzi...
    ;-)

    > Firmy także wysługują się Panami Heniami na zasadzie umowy-zlecenia czy
    > umowy o dzieło lub też umowy o pracę, ale to firma ponosi pełną
    > odpowiedzialność za fuszerki Pana Henia. Tu własnie o to chodzi.

    Tu widać że to fikcja...
    ;-)

  • 63. Data: 2009-04-21 09:52:41
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kris pisze:

    > Widzisz do zrobienia instalacji elektrycznej wszelkie urzadzenia zmieścisz w
    > dużej walizce. Koszty tego tez nie sa powalające
    > Do hydraulicznej tez. No chyba ze tak jak Jacek pisał prowadzi się większa
    > firme kilka budów i rózne technologie. ale i tak do bagaznika mojego Mondeo
    > kombi to sie zmiesci- drabina na dachu.

    powiedzcie mi panowie Heniowie, albo Ci Którzy z nimi mają do
    czynienienia: Ile teraz można zarobić np. średniomiesięcznie, prowadząc
    roboty osobiście ew. z jednym pomocnikiem.
    Czy my przypadkiem nie mówimy o firmach zarabiających budowaniem czy
    instalacjami 'na piwo i papierosy' a zyjących z zupełnie innych żródeł.
    (jakaś emerytura górnicza, renty wszelakie, etat a budowanie
    hobbystyczne po południu)?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 64. Data: 2009-04-21 10:28:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instalacjami 'na piwo i papierosy' a zyjących z zupełnie innych żródeł.
    > (jakaś emerytura górnicza, renty wszelakie, etat a budowanie hobbystyczne

    Odpowiem Tobie tak. Znam kilka takich osób które pracuja w ten sposób.
    Branża instalacyjna i wyykończeniówka.
    Żyją nienajgorzej, zarabiaja relatywnie dużo, zamówien na swoje usługi maja
    na kiklka miesięcy do przodu. Są dobrymi specjalistami w swoim fachu. Jedyna
    "wada" nie maja zarejstrowanej działalności. Ponieważ pracują sami na siebie
    to dbaja o jakość robót i zadowolenie inwestora(w przeciwieństwie do
    pracowników zatrudnionych w FIRMIE). Maja nizsze koszty więc moga
    zaproponowac lepsze ceny wiec inwestorzy sa zadowoleni.

    Krzysiek

  • 65. Data: 2009-04-21 11:15:52
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 20 Kwi, 17:46, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
> [...]
    >
    > A napisz co ci z tym ociepleniem źle zrobili?

    >Szkoda gadać...
    >Na pierwszy rzut oka ściana jest zwichrowana i do tego na górze
    >wklęśnięta (klejem tego się nie wyrówna). To tyle z "estetycznych
    >błędów" ...
    >Do tego mieli kleić obwodowo-punktowo (jak się pytałem właściciela jak
    >robią to sam nienaprowadzany pięknie wszystko wyrecytował) a jak
    >patrzę w szczeliny od góry, to chyba posłuchali Tornada i kleili na
    >placki... :-(
    >Kiedy patrzyłem to robili dobrze... ale widać robili inaczej kiedy nie

    No tak. Dokładnie to co ja wypisuje i mnie za to besztają tutaj :-)
    Skunksy cię oszukali tak jak mnie. Po części z chęci oszukania, szybszego
    zakończenia, a po części z niewiedzy i głupoty.
    Bądź twardy jak kamień.
    ZERO NEGOCJACJI.
    Mają zerwać styropian i poprawić klejenie. To co się uszkodzi to kupić z
    własnej kieszeni.
    nie wolno ci im zapłacić, bo naprawa tego w tym stanie będzie cię kosztowała
    dużo pieniędzy.
    Daj im pisemny protokół do podpisania, niech sie wylegitymują, przystawią
    pieczatkę itd.

  • 66. Data: 2009-04-21 11:18:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > news:84865d54-ce89-4a49-9121-odwali lipe.

    >Wyegzekwuje (albo nie) po roku, ja bym chciał mieć ocieplanie

    Osobiście myślę, że już się nie pojawią. To są śmierdzące skunksy.

  • 67. Data: 2009-04-21 16:49:22
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > instalacjami 'na piwo i papierosy' a zyjących z zupełnie innych żródeł.
    > (jakaś emerytura górnicza, renty wszelakie, etat a budowanie hobbystyczne

    Jak w każdej podobnej branży - jak pracujesz to zarabiasz. Chciałbyś
    zatrudnić jakiegoś fachowca na budowie w ramach dorabiania popołudniami?
    Niestety, często widzę, że ludziom po prostu nie chce się pracować, a
    narzekają na swój los. Jeszcze 10 lat temu przy remoncie miałem takiego
    człowieka co w piątek o 12 był juz na swojej działce rekreacyjnej pod
    miastem, a poniedzialek jeszcze nie wracał. Robotę u mnie kończył o 13-14 i
    znikał. Ale narzekania na los było co niemiara.
    Czas to pieniądz, a dobry fachowiec zawsze ma pracę. Jeśli ma płacone za
    dzieło to zainwestuje w dobre narzędzia i dobrą organizację pracy, czyli
    więcej zarobi. No chyba że robi to hobbistycznie to takiego pogoniłbym, bo
    nie mam czasu na uprawianie hobby na mojej nieruchomości.
    Ja w swoim zawodzie bardzo często pracuję w weekendy i nie narzekam na los.

  • 68. Data: 2009-05-05 19:52:33
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Taaak?? A to ciekawe... Jedyne jakie znam rdzewiaki Mercedesa to Vito i
    > Sprinter, osobowe to jednak zupelnie inna bajka.
    >
    > Pozdro.. TK
    polecam lekture:
    http://motoryzacja.interia.pl/news/tego-mercedesa-zj
    ada-rdza,1150667,
    Pozdro

  • 69. Data: 2009-05-05 21:12:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > polecam lekture:
    > http://motoryzacja.interia.pl/news/tego-mercedesa-zj
    ada-rdza,1150667,

    Hehe, ciekawe, bardzo ciekawe. Najbardziej podobal mi sie pomysl
    wlasciciela, rewelacja.:-)

    Pozdro.. TK