  • 11. Data: 2010-02-22 14:39:05
    Temat: Re: Dobry program do budzetu domowego
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 18, 10:39 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
    > domowym? :)
    >
    > W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
    > naszych realiow :)

    Zona 1.0, tylko z tą bezpłatnością nie najlepiej, ale dostosowany do
    realiów idealnie.

    --
    ZZ@private

  • 12. Data: 2010-02-23 06:08:23
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ZbyszekZ rzecze:

    > To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
    > używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

    Pomyśleć można, a nawet należy, przed napisaniem czegoś,
    tak aby to coś było zrozumiałe :-P

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP