  • 1. Data: 2010-02-18 10:22:13
    Temat: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    W jaki sposob montuje sie do sciany blache kwasoodporna?
    Ma byc zamiast kafelkow, miedzy blatem o szafkami wiszacymi.
    Czy przykreca ja sie do sciany, czy jakos przykleja?

  • 2. Data: 2010-02-18 10:38:12
    Temat: Re: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > W jaki sposob montuje sie do sciany blache kwasoodporna?
    > Ma byc zamiast kafelkow, miedzy blatem o szafkami wiszacymi.
    > Czy przykreca ja sie do sciany, czy jakos przykleja?

    Pewnie tak samo jak szło - przykleja.

  • 3. Data: 2010-02-18 10:58:40
    Od: "G." <g...@g...com>

    A ma tam stać kuchenka, jak tak to czy ten klej wytrzyma temperaturę. Ja bym
    przykręcił.

  • 4. Data: 2010-02-18 11:08:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ma tam stać kuchenka, jak tak to czy ten klej wytrzyma temperaturę. Ja
    > bym przykręcił.

    Przeciez ta blacha nie nagrzeje się do żadnych wysokich temperatur.
    Normalnie kleic balche na silikon i bedzie ok

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-18 11:12:48
    Od: m <f...@f...pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 12:08:40 +0100
    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez ta blacha nie nagrzeje się do żadnych wysokich temperatur.
    > Normalnie kleic balche na silikon i bedzie ok

    bedzie tylko plyta gazowa,
    czyli silikonem do golej sciany po prostu?

  • 6. Data: 2010-02-18 11:15:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 12:08:40 +0100

    >bedzie tylko plyta gazowa,
    >czyli silikonem do golej sciany po prostu?

    Tak

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-18 12:15:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ma tam stać kuchenka, jak tak to czy ten klej wytrzyma temperaturę. Ja
    > bym przykręcił.

    Gdyby ściana tak się nagrzewała to ja już dawno miałbym spalone jedno
    mieszkanie, bo za kuchenką mam płyte drewnianą laminowaną.

  • 8. Data: 2010-02-19 06:01:47
    Od: "G." <g...@g...com>

    Może macie rację, nie twierdzę, że się nagrzewa do jakiejś niebotycznej
    temperatury, ale też nie było wiadome co za kuchnia tam będzie stała a
    piekarnik kuchni gazowej ma z tyłu odprowadzający otwór spalin i to akurat z
    tyłu przy ścianie. Długotrwałe działanie wyższej niż normalnej (pokojowej)
    temperatury może (choć nie musi) spowodować przesuwanie lub odklejanie się
    płyty stalowej. I nie mówię tu, że to nastąpi zaraz tylko może wystąpić w
    najmniej oczekiwanym momencie.
    Teraz wiemy, że to płyta gazowa.

    Jak nie uważałeś jak robisz, więc rób jak uważasz.

  • 9. Data: 2010-02-19 07:49:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > odklejanie się płyty stalowej. I nie mówię tu, że to nastąpi zaraz tylko
    > może wystąpić w najmniej oczekiwanym momencie.

    A kto jeszcze używa piekarnika gazowego?

  • 10. Data: 2010-02-19 12:31:23
    Od: "G." <g...@g...com>

    Np. ja i dobrze mi z tym. :)