  • 1. Data: 2010-02-18 21:39:22
    Temat: Dobry program do budzetu domowego
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
    domowym? :)

    W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
    naszych realiow :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-02-19 06:21:23
    Temat: Re: Dobry program do budzetu domowego
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
    > naszych realiow :)

    open office, arkusz kalkulacyjny. Bardziej elastycznego i darmowego produktu
    nie ma ;) (do zastosowania jak w temacie)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-02-19 08:47:38
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 18 Lut, 22:39, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Czy moze ktos mi polecic jakis dobry program to zarzadzania budzetem
    > domowym? :)
    > W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do
    > naszych realiow :)

    ja używam kontomierz.pl

    moorek.

  • 4. Data: 2010-02-19 12:16:06
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Rafal M rzecze:

    http://www.gnucash.org/

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 5. Data: 2010-02-19 22:38:11
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    Moorek pisze:

    > ja używam kontomierz.pl

    Przeczytałem opis programu. Nie jestem specjalistą. Ale niech mnie ktoś
    poprawi - OK, może i usługodawcy programu nie maja dostępu do haseł (?),
    ale taki ficzer ułatwia wyjęcie hasła z komputera dla osoby postronnej z
    zewnątrz (czy to przy okazji dostępu do tegoż komputera, czy też poprzez
    sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu
    o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2010-02-19 23:01:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > domowym? :)
    >
    > W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do

    Najlepszy program to jak Ty zarobisz piątkę netto i żona drugą piątkę netto.
    Kupisz sobie wtedy program do wydawania pieniędzy na pierdoły.

  • 7. Data: 2010-02-22 12:09:12
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 19 Lut, 23:38, LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

> [...]
    > sieć). Byłbym ostrożny przy przekazywaniu haseł do konta (i nie mówię tu
    > o jednorazowych dot. pojedynczych przelewów!) osobom postronnym...

    Hasła trzymane są w pliku szyfrowane 128 bitowym kluczem na hasło -
    jest też opcja wpisywania haseł za każdym razem jak ciągniesz dane z
    banku.
    Jeżeli tobie to mało - możesz sam ciągnąć exporty z banku i wrzucać
    tak ściągnięte pliki do konta na stronie.
    Ale ostatnie opcja jest najmniej wygodna - choć najbezpieczniejsza -
    niby. :-)
    Natomiast jeżeli twój komp nie ma antywirusów i harcują na nim
    dzieciaki to na pewno wygląda jak śmietnik i jest zoombie wtedy już
    żadne bezpieczeństwo ze strony banku czy usługodawcy o którym mówimy
    nie pomoże.

    pozdrowienia
    moorek.

  • 8. Data: 2010-02-22 12:45:25
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

> [...]
    > domowym? :)
    >
    > W gre wchodza glownie programy bezplatne, najlepiej dostosowane do

    open office, gmail spreadsheet, zoho spreadsheet, excel i
    najwazniejsza wlasna cierpliwosc i systematycznosc.

  • 9. Data: 2010-02-22 13:48:40
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Moorek rzecze:

> [...]
    > dzieciaki to na pewno wygląda jak śmietnik i jest zoombie wtedy już
    > żadne bezpieczeństwo ze strony banku czy usługodawcy o którym mówimy

    Wypraszam sobie :-) Mój domowy komputer nie ma żadnych antywirusów,
    fajerłoli ani antyspajłerów, harcuje na nim dziecko a nie wygląda
    jak śmietnik ani nie jest zombie :-)

    Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

  • 10. Data: 2010-02-22 14:36:45
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 22, 2:48 pm, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
> [...]
    > jak śmietnik ani nie jest zombie :-)
    >
    > Ale to może dlatego, że zainstalowany jest na nim Debian :-)

    To można pomyśleć że śmietnik zombie dobrze wygląda i można by ich
    używać z pożytkiem, w odróżnieniu od komputera z Debianem;-P

    --
    ZZ@private