  • 1. Data: 2016-05-17 18:00:19
    Temat: Docieplenie pianką PUR
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zamierzam docieplić chałupę konstrukcji szkieletowej "Stolbud" z 1993
    roku pianką PUR. Obecnie na stropie położona jest wełna mineralna, którą
    bym wywalił i dał piankę.
    Doradźcie, jaką pianę wybrać. Zamkniętokomórkowa odpada, bo za droga.
    Otwartokomórkowa jest dostępna od 40 zł do 60 zł za metr kwadratowy przy
    grubości 10-12 cm. Proszę nie radzić mi 20 ani 30 cm, bo w tej
    konstrukcji to nie ma sensu.
    Czy warto brać tę droższą Icynene, gdzie dają 25 lat ograniczonej
    gwarancji i są podobno pierwszym producentem tej pianki w świecie, czy
    brać jakąkolwiek inną piankę tańszą?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-17 18:12:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    A czemu wełnę chcesz wywalić?

  • 3. Data: 2016-05-17 19:16:29
    Temat: Re: Docieplenie pianką PUR
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:00:18 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Czy warto brać tę droższą Icynene, gdzie dają 25 lat ograniczonej
    > gwarancji i są podobno pierwszym producentem tej pianki w świecie, czy

    mieszkając w stolbudowskim 4bw doradzam dołożenie kolejnej warstwy wełny :-)
    Piana otwartokomorowa ma współczennik taki jak wełna, zatem nie mozna dac za mało.
    Zatem 30-40cm wełny to bedzie to co trzeba.

    b.