  • 1. Data: 2016-05-17 18:21:55
    Temat: 5.5 mln domów jdnorodzinnych w Polsce
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    A na 500+ ni ma kasy już w 2017 (w 2016 przesra się zyski m.in. ze sprzedaży
    licencji LTE) - naprawdę liczycie, że katastralny nie wejdzie? Wejdzie i
    będzie z progami, żeby jak najmniej wyborców ubyło.

  • 2. Data: 2016-05-17 19:11:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    Co tu pijesz/bierzesz/człowieku

  • 3. Data: 2016-05-17 19:19:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe czy jeszcze na wodke go stac czy juz denaturatem toasty wznosi. Niezle dostal
    po kieszeni na zmianie wladzy ze go tak trzepie.

  • 4. Data: 2016-05-17 19:37:57
    Temat: Re: 5.5 mln domów jdnorodzinnych w Polsce
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Ciekawe czy jeszcze na wodke go stac czy juz denaturatem toasty wznosi.
    >Niezle dostal po kieszeni na zmianie wladzy ze go tak trzepie.

    Ile pinsetek z mojej kieszeni dostaniesz, gołodupcu?

  • 5. Data: 2016-05-17 20:19:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ten Ghost to musieć być jakaś peowska szyszka a teraz oderwany od koryta w nałogi
    popadł. Współczuć.

  • 6. Data: 2016-05-19 19:19:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    c...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > Ten Ghost to musieć być jakaś peowska szyszka a teraz oderwany od
    > koryta w nałogi popadł. Współczuć.

    Ja myślę, że się dorwał do koryta i się udławił.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-05-19 19:24:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    >Ja myślę, że się dorwał do koryta i się udławił.

    Ile dostaniesz mojej kasy z koryta po pińcet?

  • 8. Data: 2016-05-19 21:42:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej go od koryta odstawili i ma zal.

  • 9. Data: 2016-05-19 21:49:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 maja 2016 21:43:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Raczej go od koryta odstawili i ma zal.
    Na dachu będzie siedział czereśnie żarł i przeżyje. A do koryta kiedyś może wróci.

  • 10. Data: 2016-05-19 22:13:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Raczej go od koryta odstawili i ma zal.