  • 1. Data: 2016-05-17 18:42:21
    Temat: Gdzieś cieknie woda i tworzy plamy na suficie w mieszkaniu poniżej - jak znaleźć przeciek?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy macie jakiś pomysł na wykrycie małego przecieku wody?

    W łazience zapewne jest jakiś drobny wyciek, ale wszędzie są kafelki i
    nic nie widać.
    Za to widać na suficie u sąsiada poniżej. Plamy na suficie pojawiły się
    dwa tygodnie temu i powoli się rozrastają.

    Czy są jakieś nieinwazyjne metody wykrywania takich nieszczelności?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-05-17 19:18:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:42:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > dwa tygodnie temu i powoli się rozrastają.
    >
    > Czy są jakieś nieinwazyjne metody wykrywania takich nieszczelności?

    jak mnie pex pękł był to prądem szukałem - i znalazłem co do centymetra. Ale miałem
    goły beton, łatwo było mierzyć.

    b.

  • 3. Data: 2016-05-18 21:33:41
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwa tygodnie temu i powoli się rozrastają.
    >
    > Czy są jakieś nieinwazyjne metody wykrywania takich nieszczelności?

    Miernik wilgoci ścian?

    Na kafelkach może nie zdać egzaminu. Jednak między fugami teoretycznie
    powinno coś pokazać.

  • 4. Data: 2016-05-18 22:25:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 18:42, Marcin N pisze:
> [...]
    > dwa tygodnie temu i powoli się rozrastają.
    >
    > Czy są jakieś nieinwazyjne metody wykrywania takich nieszczelności?

    Kamera termowizyjna

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-05-19 09:45:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Miernik wilgoci ścian?

    >Na kafelkach może nie zdać egzaminu. Jednak między fugami teoretycznie
    >powinno coś pokazać.

    Miedzy fugami są kafelki. A same fugi powinny być jednak szczelne.

  • 6. Data: 2016-05-19 09:46:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kamera termowizyjna

    Prędzej mikrofalowa, o ile takowe są.

  • 7. Data: 2016-05-19 15:20:29
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Czy są jakieś nieinwazyjne metody wykrywania takich nieszczelności?

    z odp wynika ze pozostaje tylko skuwanie.....
    to oznacza remont pomieszczenia...
    wspolczuje....

  • 8. Data: 2016-05-19 19:38:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 09:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Prędzej mikrofalowa, o ile takowe są.

    Ale może spróbować.
    Na termowizji na przykład pięknie widziałem gdzie są profile aluminiowe
    w ściance karton-gips.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-05-19 22:23:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 15:20, abn140 pisze:

    > z odp wynika ze pozostaje tylko skuwanie.....
    > to oznacza remont pomieszczenia...
    > wspolczuje....

    Jeszcze można zamówić różdżkarza :-)

  • 10. Data: 2016-05-19 23:01:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jeszcze można zamówić różdżkarza :-)

    Albo kogutka, on widzi nawet przez internet.