  • 41. Data: 2016-05-23 07:01:45
    Temat: Re: Gdzieś cieknie woda i tworzy plamy na suficie w mieszkaniu poniżej - jak znaleźć przeciek?
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 23.05.2016 o 06:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mimo starcia wody? Zazdraszczam jednotabelkowego świata,

    Może zacznij czytać ze zrozumieniem, został ślad termiczny po kałuży
    wody - niby z czego się wziął?

  • 42. Data: 2016-05-23 07:42:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 23.05.2016 o 06:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Może zacznij czytać ze zrozumieniem

    ja niedoczytałem, że wytarto wodę?

    >, został ślad termiczny po kałuży wody - niby z czego się wziął?

    to zależy jak szybko wytarto

  • 43. Data: 2016-05-23 08:25:57
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 23.05.2016 o 07:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    pl...

    > ja niedoczytałem, że wytarto wodę?

    > to zależy jak szybko wytarto

    No właśnie, nic o tym nie wiadomo a Ty już po ludziach jedziesz.

  • 44. Data: 2016-05-23 08:56:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 23.05.2016 o 07:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    pl...

    pl...

    >No właśnie, nic o tym nie wiadomo a Ty już po ludziach jedziesz.

    Raczej ty. Przeczytaj watek ponownie.

  • 45. Data: 2016-05-23 17:48:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Ghost pisze:

    > Raczej ty. Przeczytaj watek ponownie.

    Oj Panowie, nie ma co spinać pośladki :)
    Tak naprawdę to nic nie wiemy (ile wody wylało sie, ile odparowało o ile
    to trwało - nie zwracałem uwagi na to), policzyć się nie da, wiec
    jedynie na czuja można gdybać i ja tak właśnie sobie wygdybałem.
    Jak temat dla Was ważny, to rozleję jutro trochę wody u siebie i się
    zobaczy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 46. Data: 2016-05-23 23:01:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 17:48, Irek.N. pisze:

> [...]
    > jedynie na czuja można gdybać i ja tak właśnie sobie wygdybałem.
    > Jak temat dla Was ważny, to rozleję jutro trochę wody u siebie i się

    Tylko masz tak rozlać, abyś udowodnił, że to Ghost ma rację, choć w
    sumie to on jeszcze się nie wypowiedział co sprawia, że powierzchnia
    robi się zimniejsza, a tylko neguje wszystko o czym piszemy.

    W przeciwnym razie Cię splonkuje i Cie nazwymyśla :)

    Nieważne, że Ty korzystasz z takiej kamery na co dzień. Nieważne, że ja
    kilkanaście lat przepracowałem w pracowniach napraw i laboratoriach
    m.in. kalibrując i wzorcując pirometry i kamery termowizyjne. Nieważne,
    że wykonywałem pomiary dla firmy, w której pracowałem oraz na zlecenia
    firm zewnętrznych.

    Najważniejsze jest zdanie Ghosta i nieważne, że on nie ma pojęcia o
    prawach fizyki.

    Dlatego proponuję przyznać mu rację i nie podejmować z nim dalszej
    dyskusji na ten temat. Szkoda czasu.