    From: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dom drewniany za ile?
    Date: Mon, 19 Aug 2019 16:16:40 +0200

    Znalazłem taką reklamę drewnianego domku w lesie za 350 tyś zł
    "Oglądamy mały dom parterowy 70 m2 z antresolą - Projekt i wnętrze pod
    klucz"
    https://youtu.be/IGaDUA-RtBI
    Oczywiście komentarz pod filmem typu "drewniana szopa w lesie za 350 tyś zł"
    jest słuszny.
    Wydaje i się że koszt takiego drewnianego domku w cenie 3000zl za metr
    kwadratowy w stanie surowym i 5000zł za metr pod klucz, to stanowczo za
    wysoka cena.
    Czy ktoś się orientuje jakie są koszty parterowych drewnianych domków za
    metr?
    Za ile firmy zajmujące się budową drewnianych domków budują proste domki?
    Na przykład mam działkę i chcę postawić 100m^2 drewnianego domka, ile mi
    zaśpiewają firmy za stan surowy i pod klucz?