  • 31. Data: 2015-01-21 20:29:49
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 20:20:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ściana ze styropianu z betonem waży, według dokumentacji ok 250kg/m2
    > ściana z pustaków ok 300kg/m2
    >
    > czyli róznica nie jest wielka. Na pewnoi nie można powiedzieć, że nic
    > nie waży
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To faktycznie niewielka różnica. Wydawać by się mogło że styropianowa powinna być
    dużo lżejsza.

  • 32. Data: 2015-01-21 20:32:27
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 20:10:57 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Nie mają też pewnie mocnych wiatrów i szafek kuchennych.
    > Tam pewnie każą sobie płacić sporo kasy za innowacje a u nas w
    > zbliżonych "technologiach" buduje się mieszkania socjalne. Baraki
    > potocznie się to nazywa.:)

    Oni przede wszystkim mają inny model budownictwa i inną politykę zaspakajania potrzeb
    mieszkaniowych.

  • 33. Data: 2015-01-21 20:40:14
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 14:57:35 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > W Polsce niezbyt często się z tego buduje. A jak jest na Świecie nie wiemy. W
    Polsce są jakieś uwarunkowania kulturowe. Domek ma być zrobiony żeby przetrwał tyle
    co zamek w Malborku. Całe małe amerykańskie budownictwo oparte jest na materiałach w
    Polsce uważanych za odpadowe. Bo jak tam drewna nie da się już na nic przerobić to
    przerabiają na płyty albo sklejki i z tego domy budują.

    A czy w Ameryce tez kastruja koguty ?

  • 34. Data: 2015-01-21 20:44:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-21 o 15:40, Adam pisze:

    > Ba, nawet montaz puszek pod osprzet elektryczny staje sie problemem.
    > Ja mam chyba ponad 120 puszek (jak nie 200 - nie pamietam) - osadzili mi je
    > tynkarze elegancko w tynku, sa nie do ruszenia. A jak osadzic solidnie puszke
    > pod gniazdko elektryczne w styropianie?? :)

    A po co Ci te puszki dostepne?

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2015-01-21 20:55:25
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 20:40:14 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    Polsce uważanych za odpadowe. Bo jak tam drewna nie da się już na nic przerobić to
    przerabiają na płyty albo sklejki i z tego domy budują.

    Tego nie wiem. Ale takich głupich jak ty podobno usypiają.

  • 36. Data: 2015-01-21 20:56:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 20:44:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A po co Ci te puszki dostepne?
    >
    > Pozdro.. TK

    Żeby bez Kozery napisać że ma 200.

  • 37. Data: 2015-01-21 20:57:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-21 o 18:38, Adam pisze:

    > Nie rozumiem - nadal to bedzie cienkowarstwowy tynk na styropianie. Od zewnatrz
    > dopuszczam jeszcze takie cos (choc nie ukrywam ze dla mnie faworytem jest sciana
    > 3W ale jest droga) ale od srodka? Stol przesuniesz, kantem zahaczysz i dziura
    > w tynku :D Jak to potem naprawisz?

    Ej, a nie jest to czasem twardy styropian?

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2015-01-21 20:57:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    > A po co Ci te puszki dostepne?

    Nie rozumiem pytania? :)
    Zrozumiales o co chodzi w ogole? ;) Masz od srodka 5cm styro - jak zamontujesz
    na tym puszke np. pod gniazdko? Mozna wyciac otwornica do drewna eleganckie
    koleczko, wcisnac puszke na kleju i bedzie cacy - tylko po roku, dwoch albo
    dziesieciu przy standardowym uzywaniu (czyli wyciaganie wtyczki za kabel,
    szarpniecia kablem w kazda strone etc) to sie w koncu wykruszy i poluzuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2015-01-21 21:02:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 20:57:20 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ej, a nie jest to czasem twardy styropian?

    Bez wiekszego znaczenia - twardy nadal jest miekki :-)
    Kogutek proponuje zeby na ten styro montowac... k/g. Tylko jak - na placki
    z kleju?? I jak na tym niby mozna latwo powiesic szafki kuchenne? :-)
    Moje gorne napakowane talerzami szafki waza po 100kg - tego nie mozna
    powiesic byle jak :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2015-01-21 21:04:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-21 o 20:57, Adam pisze:

> [...]
    > szarpniecia kablem w kazda strone etc) to sie w koncu wykruszy i poluzuje :)

    OK.
    Nie doczytalem o tym gniazdku. :-)
    Nic nie pilem gdyby co.

    Pozdro.. TK